Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سریال پلیسی «حس سوم» برای اولین بار برای مخاطبان فارسی‌زبان آی‌فیلم در کشورهایی همچون افغانستان و تاجیکستان پخش می‌شود.
بازیگرانی چون حبیب دهقان‌نسب، مهدی فخیم‌زاده، نسرین مقانلو، لیلا برخورداری، سیروس ابراهیم‌زاده، انوشیروان فاطمی، شمسی فضل‌الهی، محسن قاضی‌مرادی، پرویز بزرگی، بهروز قادری و… در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داستان آن درباره ایرج است که به وصول چک‌های برگشتی مشغول است. او در حین انجام یکی از کارهایش به همراه همسرش سیما در حادثه‌‌ای آسیب می‌بیند که این حادثه باعث دگرگونی در زندگی‌شان می‌شود، طوری که...
مجموعه تلویزیونی «حس سوم» از سه‌شنبه هر روز ساعت ۱۷:۰۰ به‌وقت تهران (۱۸:۰۰ به‌وقت کابل) روانه آنتن آی‌فیلم۲ می‌شود.
بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۱:۰۰، ۰۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.
بر اساس این گزارش، «دردسرهای عظیم۱» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد نیز در ۲۶ قسمت از سه‌شنبه ۲۹ آذر به روی آنتن می‌رود.
سریال «دردسرهای عظیم۱» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است و علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نگارش آن را بر عهده داشتند.
این مجموعه تلویزیونی درباره پسر جوانی به نام لطیف است که رؤیای بازیگری را در سر می‌پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوانی کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.
مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در «دردسرهای عظیم ۱» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این مجموعه هر روز ساعت ۱۸:۰۰ به‌وقت تهران (۱۹:۰۰ به‌وقت کابل) روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۰:۰۰، ۰۶:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵» این شب‌ها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده است؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند. از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.

شب گذشته و در بخشی از قسمت بیستم، در خلال گفتگو‌های شخصیت‌های این سریال اشاره‌ای طنزآمیز به اظهارات مسعود فراستی منتقد جنجالی سینما شد.

فیلم این بخش از سریال را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم