Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:15:33 GMT

روزشمار قرعه مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۶۷۳

روزشمار قرعه مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان آسیا

روزشمار برگزاری آئین قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا 2019 از امروز آغاز شد تا ظرف 48 ساعت آینده لحظات پرالتهابی برای نماینده های ایران رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق روال هر سال مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز اول آذرماه (22 نوامبر 2018) به میزبانی کوالالامپور در مقر اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود تا 32 تیم از غرب و شرق قاره در گروه های هشت گانه رقبای خود را بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی این مراسم را با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار می کند که از دو روز قبل از قرعه کشی اجلاس بررسی آئین و قوانین جدید مسابقات همین طور بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارها در پیشبرد اهداف فوتبالی نیز برگزار می شود که در این اجلاس مسئولان تصمیم گیرنده پیرامون سهمیه ها همین طور تیم های حاضر در پلی آف نیز تصمیم گیری می کنند.


در شرایطی که سهمیه ایران در فصل پیش رو 2+2 اعلام شد و هنوز مشخص نیست مثل سال قبل یکی از سهمیه های صعود مستقیم کشورهایی که استانداردهای afc را کسب نکرده اند، به ایران می رسد یا قطر التهاب برای چهار نماینده حاضر در این فصل به اوج خود رسیده است به خصوص برای دو سهمیه صعود مستقیم که باید منتظر قرعه مرگ و زندگی خود در گروه های چهارگانه غرب قاره باشند.


استقلال و پرسپولیس در شرایطی به عنوان تیم های حاضر در سید یک و دو در قرعه کشی گنجانده خواهند شد که هر کدام از آنها باید منتظر رویارویی با نماینده های سرشناس از کشورهای عربستان، قطر و امارات باشند. از این جمع مسلما سعودی ها با این هجم از سرمایه گذاری و خرید ستاره های سرشناس همین طور پابرجا ماندن بازی در کشور ثالث قطعا دشوارترین رقیبان برای سرخابی ها خواهند بود.


ذوب آهن علی منصوریان و سایپا علی دایی هم تا به این لحظه باید از پلی آف کار خود را آغاز کنند، جایی که با عبور از سد حریف آسان تر در پلی آف اول رقبای سرشناس قطری همچون الغرافه و الریان انتظار این دو نماینده ایران را می کشند تا خوان بزرگ در راه آسیایی شدن این دو تیم لقب بگیرند. از همین رو از الان 48 ساعت پرالتهاب در انتظار چهار نماینده ایران در مرحله گروهی و پلی آف است تا رقبای خود در گروه های مرگ و زندگی را بشناسند.

 

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه

تین نیوز

شرایط جدیدترین ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو می توانند خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

ثبت نام ایران خودرو فوری

متقاضیان فروش فوری ایران خودرو می توانند با پرداخت ۴۱۳ میلیون تومان، وانت آریسان را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

 

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال