Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@14:23:18 GMT

واردات میلیاردی تیغه برف پاک کن به کشور!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۶۷۶

واردات میلیاردی تیغه برف پاک کن به کشور!

بر اساس آمار رسمی گمرک کشور، در هفت ماهه نخست سال جاری حدود 100 تن تیغه کامل برف پاک کن به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال به کشور وارد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، بر اساس آمار رسمی گمرک کشور، در هفت ماهه نخست سال جاری حدود 100 تن تیغه کامل برف پاک کن به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال به کشور وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش دلاری این حجم از واردات 422 هزار و 557 دلار در آمارهای گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است کشورهای چین، ژاپن، تایوان، آلمان، امارات متحده عربی، فرانسه، ترکیه، رومانی و جمهوری کره از جمله کشورهای صادرکنند تیغه برف پاک کن به ایران بوده اند که در این میان بیشترین میزان واردات تیغه برف پاک کن از کشور چین با سهم 89 تنی از مجموع کل واردات این کالا بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید رضا شاهمرادی گفت: باتوجه به گستردگی حوزه تجهیزات پزشکی در کشور، این حوزه دارای ارزش ۲.۵ میلیارد دلاری بوده که حدود ۶۰ درصد این ارزش، از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود

وی بیان کرد:  در سال‌های اخیر با اعمال سیاست‌های حمایت از تولید این نسبت تقریباً به هم نزدیک شده و به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

  شاهمرادی تصریح کرد: تکیه اصلی ما بر توانمندی های داخلی است زیرا می توان به عنوان منبعی که تداوم بیشتری دارد روی آن حساب کرد. به همین خاطر رونق اقتصادی در بخش تولید بیشتر از سال های گذشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار ۲.۵ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی کشور/ سهم ۶۰ درصدی واردات
  • سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • ارزش کالاهای صادر شده از گمرک مهاباد به بیش از ۲۱ میلیون دلار رسید
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • واردات ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی در ۱۴۰۲
  • جزئیات واردات ۲۰ قلم کالای اساسی/ترخیص ۳.۸ میلیارد دلار ذرت
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد در مرز باشماق مریوان
  • واردات ۲۴.۶ میلیون تن کالای اساسی در سال ۱۴۰۲