Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@12:49:47 GMT

بازگشت‌های پرسپولیس روحی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۷۶۰

به گزارش پارس نیوز، بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برد ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: کسب سه امتیاز برای پرسپولیس در این بازی بسیار مهم بود. چون این تیم پس از پایان بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیاز به حفظ انگیزه و انرژی خود داشت تا بتواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت های پرسپولیس در یک بازی که باخت را با برد عوض می‌کند تصریح کرد: وقتی یک تیم می تواند نیمه دوم متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد به دو موضوع بستگی دارد. ابتدا ذهن آزاد مربی است که می تواند بازیخوانی کند و تاکتیک تیمش را برای ارائه یک بازی دور از احساس انجام دهد. مورد دوم هم مسائل روحی و روانی است که کادرفنی سرخپوشان روی افکار بازیکنان ثابت و نیمکت‌نشین کار کرده است تا آنها اتحاد و غیرت خود را نشان دهند.

وی افزود: پرسپولیس واقعا تیم شده است و برای هیچ بازیکنی مهم نیست که خودش گلزنی کند یا هم تیمی اش. در چنین شرایطی موفقیت در پرسپولیس می تواند مستمر شود و آنها با غیرتی که از خود به نمایش می گذارند هوادار را امیدوار نگه دارند.

ابوالقاسم پور درباره دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز نیز گفت: به نظرم یکی از سخت‌ترین بازی های پرسپولیس خواهد بود. تراکتورسازی شرایط خوبی دارد و بازیکنان ملی پوش این تیم می توانند کمک فراوانی کنند تا در ورزشگاه آزادی نتیجه بگیرند.

وی اذعان داشت: بازی های سخت پرسپولیس و برانکو که فینال گونه است از راه رسید. دیدار مقابل سپاهان، تراکتورسازی و ذوب آهن خیلی سخت است. اگر این تیم بتواند از پنج بازی باقیمانده خود در نیم فصل اول لیگ برتر، ۱۰ امتیاز کسب کند موفق خواهد شد تا در بالای جدول باقی بماند. بدون شک با تقویت پرسپولیس در نیم فصل دوم، آنها می توانند از عنوان خود دفاع کنند.

ابوالقاسم پور درباره نقش برانکو ایوانکوویچ در موفقیت های پرسپولیس خاطرنشان کرد: برانکو مربی بزرگی است که به بزرگی پرسپولیس هم کمک کرده است. او خیلی مسائل را برای حرفه ای‌گری در تیم جا انداخته است و قطعا با ماندن در پرسپولیس باعث بالارفتن سطح فوتبال باشگاهی هم می شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس پرسپولیس بازی لیگ قهرمانان آسیا انرژی فوتبال ذهن روحی و روانی تراکتورسازی تبریز ملی پوش ورزشگاه آزادی ذوب آهن نیم فصل اول جدول نیم فصل پرسپولیس لیگ برتر پارس روحی برانکو پارس نیوز بازگشت های فینال های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت

به گزارش همشهری آنلاین چند بازیکن یکی از تیم‌های لیگ برتری قرارداد فصل آینده‌شان بسیار سنگین است و چون بند رضایت طرفین دارند، خود باشگاه تمایل زیادی برای حفظ آنها ندارد. در سوی دیگر این دسته از بازیکنان فصل خوبی را سپری نکردند. در این بین دو نفر از آنها که قراردادشان برای فصل آینده احتمالا فسخ خواهد شد تمایل زیادی دارند که به پرسپولیس بیایند. یکی از آنها سابقه بازی در پرسپولیس هم دارد و دوست دارد با این تیم در آسیا به میدان برود. بازیکن دیگر هم تمایل داشت فصل پیش سرخپوش شود اما باشگاه فعلی‌اش تنها باشگاهی بود که توان پرداخت رضایتنامه‌اش را داشت و به این خاطر مجبور شد به تیم فعلی‌اش نقل مکان کند.

البته او از تیم سابقش هم پیشنهاد دارد اما خودش تمایل به حضور در پرسپولیس دارد. در همین تیم دو بازیکن دیگر هستند که سابقه چند سال بازی در پرسپولیس را دارند و به شدت دنبال این هستند که شرایط برای بازگشت دوباره‌شان به این تیم فراهم شود. تا زمانی که یحیی گل‌محمدی بود این دو بازیکن راهی برای بازگشت به پرسپولیس نداشتند اما الان شرایط فرق کرده و آنها از طریق دوستان خود در پرسپولیس سعی می‌کنند راهی این تیم شوند. ناگفته نماند هر دو بازیکن با باشگاه فعلی خود قرارداد دارند اما چون در قراردادشان بند رضایت طرفین است در صورت عدم تمایل برای ماندن می‌توانند جدا شوند؛ هرچند آنها فقط در صورتی که پرسپولیس بخواهد از تیم فعلی‌شان جدا می‌شوند.

کد خبر 846208 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم