Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@04:25:19 GMT

مرجع پاسخگوئی به اتهامات جاسوسان محیط زیستی کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۸۰۳

مرجع پاسخگوئی به اتهامات جاسوسان محیط زیستی کیست؟

مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با بیان اینکه سازمان محیط زیست اطلاعات جامعی درباره اتهامات وارده به فعالان محیط زیستی ندارد ، گفت:مراجع قضایی دستگاه صالح برای اظهارنظر درباره به این موضوع هستند.

به گزارش مشرق، معصومه حسین پور مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه چند ماه پیش رئیس سازمان محیط زیست از تشکیل یک کمیته ۴ نفره از اعضای دولت برای پیگیری  اتهامات وارده به فعالان محیط زیست خبر داده بود، گفت:اطلاعات ما در خصوص این پرونده در همان حدی است که از رسانه ‌ها از سوی مراجع قضائی منعکس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مسئول رسیدگی به پرونده جاسوسان محیط‌ زیستی مشخص شد اتهام افساد فی‌الارض برای ۵ متهم پرونده جاسوسان محیط‌زیستی

وی ادامه داد: ما در سازمان محیط زیست اطلاعات جامعی درباره این مساله  نداریم و اگر در این زمینه اظهار نظر داشته باشیم با ایراداتی همراه خواهد بود.

مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه سازمان متبوعش پیگیر این مساله هست، خاطرنشان کرد: اما تنها دستگاه صالح برای اظهارنظر درباره به این موضوع قوه قضائیه است و بهتر است رسانه‌ها باید برای دریافت اطلاعات صحیح این مساله را از سخنگوی این قوه پیگیری کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف جاسوسان محیط زیستی سازمان محیط زیست سخنگوی قوه قضاییه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین

سعیده خضیر مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین با تلاش بی دریغ در سال گذشته موفق شدند ۸۷ متخلف زیست محیطی را با ۷۷ عنوان پرونده تخلف زیست محیطی به مراجع قانونی معرفی کنند.

وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده‌های تشکیل شده، ۵۵ پرونده منجر به صدور حکم شده که چهار رای به پنج ماه حبس تعلیقی به مدت یک سال، سه مورد به یک سال حبس بدون تعلیق و یک مورد نیز به ۶ ماه حبس بدون تعلیق محکوم شدند.

خضیر اضافه کرد: شکار و زنده‌گیری غیرمجاز پرندگان با ۸۰ قطعه از انواع پرندگان شکاری و غیر شکاری، بیشترین تخلف در سال گذشته بود که ۲۷ فقره پرونده را به خود اختصاص داد.

این مسئول بیان کرد: تشکیل ۲۰ فقره پرونده تخلف محیط زیست با شکار ۲۷ راس پستاندار از دیگر اقدامات واحد حقوقی این اداره کل در سال گذشته بود.

استان قزوین دارای سه منطقه حفاظت شده در منطقه رودبار الموت، باشگل تاکستان و طارم سفلی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • اکنون انتقال آب بین حوضه‌ای در هیچ نقطه‌ای از کشور انجام نمی‌شود
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا
  • تالاب بیشه دالان بروجرد ظرفیتی بی‌نظیر برای توسعه گردشگری محیط زیستی
  • حمایت مجدد تیم ملی فوتبال از یوزپلنگ ایرانی | تصویر یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی برمی‌گردد
  • تغییر جدید در پیراهن تیم ملی فوتبال ایران
  • تصویر یوزپلنگ به پیراهن تیم ملی فوتبال بازمی‌گردد