Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@04:47:13 GMT

بی‌احتیاطی عابر پیاده، جانش را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۸۷۰

حوادث رکنا: بی‌احتیاطی عابر پیاده در آزادراه زنجان – قزوین وی را به مرگ کشاند.

تردد در محورهای زنجان در جریان بوده و به صورت روان ادامه دارد، همچنین در دقایق پایانی شب گذشته یک مورد تصادف Crash در محورهای زنجان جان عابر پیاده را گرفت.

این حادثه Incident ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه در کیلومتر ٧٢ باند شمالی محور آزادراه زنجان – قزوین روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه یک دستگاه تریلر با عابر پیاده که در حال عبور از عرض آزادراه بود، برخورد کرد و در این سانحه عابر پیاده جان خود را از دست داد.

علت سانحه بی احتیاطی عابر پیاده اعلام شده و مورد موصوف؛ با تلاش عوامل راهداری شهرستان خرم‌دره و ارگان‌های امدادی پاکسازی شد.

پلیس راه به مسافران و رانندگان توصیه می‌کند در طول سفر نکات ایمنی را رعایت کنند تا خود و دیگران سفری ایمن داشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات سرقت به خاطر گرانی پوشاک بچه! / این ادعای یک دزد است! + فیلم کلاهبرداران تلفنی در زندان مخفی بودند + فیلم مصاحبه عکس / تولد یک نوزاد با 31 انگشت سرقت به خاطر گرانی پوشاک بچه! / این ادعای یک دزد است! + فیلم آواز خوانی دختر 19 ساله هنگام جراحی مغز کودک ۲۰ ماهه زاهدانی در سطل آب غرق شد!+ تصویر زندگی فقیرانه در عین پولداری / درخواست طلاق به خاطر خسیس بودن شوهر + عکس توبه دزد تازه کار تهران در اولین دستگیری توسط پلیس!+ فیلم حمله سگ وحشی به زن کرجی و کودک خردسالش در خانه مخروبه + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف Crash حادثه Incident سفر اخبار حوادث مرگ زنجان قزوین بی احتیاطی عابر پیاده عکس فیلم فضای مجازی ساعت دختر صدام حسین ازدواج پاکستان ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست

استاندار زنجان که در جلسه شورای اداری استان زنجان از سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواسته بود مشکلات آزادراه زنجان - تبریز را حل کند، باید به وی متذکر شد که این مشکلات با ورود مسئولان کشوری قابل حل است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،‌ محسن افشارچی استاندار زنجان در حاشیه جلسه شورای اداری استان زنجان خطاب به سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مأموریت جدی شما این است که هرچه سریعتر تکلیف مالکیت و همینطور وضعیت آسفالت آزادراه زنجان - تبریز را مشخص کنید.

حال سوال از استاندار زنجان این است که موضوعی که سال‌های سال است که تکلیفش مشخص نشده و در چند سال اخیر حتی با ورود مقامات عالی رتبه کشوری، موضوع مالکیت آزادراه زنجان - تبریز مشخص نشده است،‌ چطور انتظار می‌رود یک مدیرکل استانی آن را حل کند؟

طی چند سال اخیر، مقامات کشوری بسیار تلاش کردند که مالکیت این آزادراه را از شرکت ملی آزادراه به سیستم دولتی منتقل کنند ولی با این که کشمکش‌های زیادی وجود داشته ولی فعلاً این موضوع محقق نشده است؛ حتی نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور نیز به این موضوع ورود کرده است.

ناگفته نماند که آبان ماه سال گذشته ، ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان زنجان به خبرنگار تسنیم گفته بود که اگر با همین وضعیت فعلی شرکت ملی آزادراه، مالکیت آزادراه زنجان - تبریز را به دولت بدهد ، قطعاً دولت با ضرر بیش از 3 هزار میلیارد تومانی مواجه می‌شود چرا که شرکت ملی آزادراه‌ها نخست باید وضعیت (آسفالت و سیستم روشنایی) این آزادراه را بهبود ببخشد و سپس به دولت واگذار کند.

از سوی دیگر آسفالت آزادراه زنجان - تبریز سال‌های سال است که وضعیت خوبی ندارد و دست‌‍اندازهای زیادی دارد به طوری که رانندگان و مسافران گلایه‌های زیادی از این وضعیت دارند. رانندگان معتقد هستند که دادستان زنجان باید به‌عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود کند. از سوی دیگر روکش آسفالت این آزادراه به مبالغ کلان ملی نیاز دارد و بودجه‌های استانی،‌ روکش همچین آزادراه بزرگی امکان‌پذیر نیست.

با تمام این تفاسیر، معلوم نیست استاندار زنجان چطور از یک مدیرکل جدید همچین انتظارات سنگینی دارد و مشخص است که گره مشکلات فوق‌الذکر باید توسط مسئولان عالی رتبه کشوری بازگشایی شود و حتی خود استاندار هم به تنهایی توانایی حل این مشکلات را ندارد.

گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم

به گزارش تسنیم،‌ اصغر اسماعیلی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان بود که 19 فروردین ماه با حکم داریوش امانی معاون وزیر راه ، به عنوان سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران