Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از برگزاری کرسی‌های تلاوت همزمان با هفته وحدت در سراسر کشور خبر داد و گفت: ۳۱ کرسی تلاوت رضوی با همت مرکز قرآن کریم آستان و با محوریت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی از امروز ۲۹ آبان‌ماه به مدت یک هفته در مساجد و اماکن متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از اعزام قاریام ممتاز و بین‌المللی کشور به این محافل خبر داد و گفت: در این برنامه‌ها قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم از استان‌های مختلف نظیر آقایان جواد کاشفی، حامد علیزاده، عباس هاشمی، محمد مشمول، امیر لعل‌اول، رحیم خاکی، مهدی شایق و دیگر قاریان در این محافل به تلاوت می‌پردازند.

مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی درخصوص دیگر برنامه‌های این محافل گفت: اجرای گروه‌های تواشیح، تلاوت قاریان نوجوان و برگزاری کرسی‌های تفسیر از جمله برنامه‌هایی است که در کرسی‌های تلاوت رضوی در هفته وحدت اجرا می‌شود.همچنین در این محافل نورانی آئین پرچم‌گردانی باحضور خادمیاران رضوی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در تمامی کرسی‌های تلاوت رضوی هفته وحدت انجام خواهد شد.

میریان از مشارکت قاریان اهل سنت در این محافل خبر داد و گفت: وجه تمایز کرسی‌های تلاوت رضوی در هفته وحدت در این است که در برخی از استان‌های کشور این محافل قرآنی با استفاده از ظرفیت‌های جامعه قرآنی اهل سنت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در مراسم تجلیل از قاریان و عوامل برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در بروجرد، رضایت رهبر انقلاب اسلامی از برنامه‌های قرانی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان و در روز عید سعید فطر را بزرگترین مدال افتخار برای کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دانست و افزود: پخش زنده مراسم جمع خوانی قران از بروجرد در راستای سیاست‌های صدا و سیما در تمرکز زدایی از مراکز است.
علیرضا شیروی به ضرورت تلاش مستمر برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و افزود: همکاری همه جانبه با فعالان قرآنی و تولید و پخش برنامه‌های متنوعی قرآن از رسالت‌های اصلی صدا و سیما است.
 حجت الاسلام حسینی امام جمعه بروجرد و مرادی فرماندار بروجرد نیز در این مراسم از تلاش مجدانه صدا و سیمای لرستان برای پوشش بر نامه‌های قرآنی و دیگر بر نامه و مناسبت‌ها به خصوص پوشش با شکوه مراسم روز جهانی قدس و تشییع شهید راه قدس شهید سید عباس صالحی روزبهانی تجلیل کردند.

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب