Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@15:15:27 GMT

برگزاری لیگ جهانی کشتی آزاد به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۹۳۶

برگزاری لیگ جهانی کشتی آزاد به تعویق افتاد

مسابقات لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های جهان که پیش از این قرار بود اواسط آذرماه برگزار شود، به تعویق افتاد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گرچه از قبل از اردبیل به عنوان میزبان لیگ جهانی کشتی فرنگی در روزهای 29 و 30 آذرماه یاد می‌شد، اما در مورد میزبان لیگ جهانی کشتی آزاد تصمیم دقیقی گرفته نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات قرار بود یک هفته پیش از لیگ جهانی کشتی فرنگی برگزار شود که قطعا در این تاریخ انجام نخواهد شد.

قول یک میلیاردی اردبیلی‌ها برای برگزاری لیگ جهانی کشتی فرنگی

 

در همین رابطه حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی به تسنیم گفت: در تلاش هستیم که لیگ جهانی آزاد نیز حتما برگزار شود. احتمال دارد در صورت موافقت اردبیلی‌ها، این مسابقات همزمان با لیگ جهانی فرنگی در اردبیل برگزار شود، اگر این اتفاق رخ ندهد، ممکن است چند روز بعد از لیگ جهانی فرنگی، مسابقات را در تهران برگزار کنیم.

این در حالی است که حمید بنی‌تمیم ابراز امیدواری می‌کند مسابقات لیگ جهانی آزاد و فرنگی با شرکت 6 تا 7 تیم خارجی و 3 تیم داخلی برگزار شود.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون عمرانی فرماندار بردسکن  در شورای ورزشی شهرستان بردسکن بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی بر هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات تاکید کرد.

 علی حاجی نژاد  با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت یکی عرصه‌هایی که که مردم همواره پای کار هستند بحث ورزشی است و هیئت‌های ورزشی به صورت مردمی زیر نظر اداره ورزش جوانان اداره می‌شود.

معاون فرماندار بردسکن با بیان اینکه دولت و مردم همواره در کنار هم بوده‌اند گفت برای جبران عقب ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف کشور نیازمند مشارکت مردم است که امید است فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند. 

 رضا غلامی زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن  نیز در این جلسه گفت: این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم از شهرستان‌های استان به مدت یک روز در سالن ورزشی کوثر مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم