Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@16:20:40 GMT

ماجرای «بی حسی موضعی» باران کوثری

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۹۵۳

ماجرای «بی حسی موضعی» باران کوثری

رکنا: باران کوثری و حسن معجونی به ترکیب بازیگران فیلم «بی حسی موضعی» اضافه شدند.

پیش تولید فیلم سینمایی Movie «بی حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام در حالی به روزهای پایانی نزدیک می شود که پس از پارسا پیروزفر و سهیل مستجابیان به تازگی باران کوثری و حسن معجونی هم به ترکیب بازیگران فیلم اضافه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بی حسی موضعی» سومین همکاری مشترک کوثری و معجونی بعد از فیلم های «قصه ها» و «بی نامی» محسوب می شود. این فیلم که قرار است برای نمایش در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود یک بازیگر Actor شناخته شده دیگر نیز دارد که طی روزهای آینده انتخاب و معرفی می شود.

حبیب رضایی بازیگر سینما Cinema در این فیلم به عنوان تهیه کننده و محمد صادق رنجکشان به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح در این پروژه سینمایی حضور دارد.

«بی حسی موضعی» نام موقت سومین ساخته حسین مهکام بعد از فیلم های «آزادی مشروط» و «آندرانیک» است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات مامور FBI: سردار سلیمانی قوی‌ترین ژنرال خاورمیانه ! / او با ماشین شخصی اش از تهران تا فلسطین می رود! + فیلم فیلم اختصاصی گفتگو با مجرمی که ناخواسته تبهکار شده است ! آواز خوانی دختر 19 ساله هنگام جراحی مغز حمله سگ وحشی به زن کرجی و کودک خردسالش در خانه مخروبه + عکس سرقت به خاطر گرانی پوشاک بچه! / این ادعای یک دزد است! + فیلم توبه دزد تازه کار تهران در اولین دستگیری توسط پلیس!+ فیلم آیا صادق هدایت مشکل اخلاقی داشت؟ / ادعای عجیب افخمی به نویسنده مشهور عکس / تولد یک نوزاد با 31 انگشت لباس عروس به قتل رسیده 56 هزار دلار فروخته شد +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی Movie باران کوثری فیلم جشنواره بازیگر Actor سینما Cinema باران کوثری فیلم ساعت بازیگران حسن معجونی عکس فیلم فضای مجازی ساعت دختر صدام حسین ازدواج پاکستان ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر

ماجرای شنیده نشده ترور محمدرضا طالقانی در آمریکا را که به تازگی در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرده است، مشاهده کنید.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • ماجرای سهام کارگران چیست؟
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر
  • عکس| ماجرای شعری که تتلو برای حضرت علی(ع) سروده چیست؟
  • ماجرای جنجال محمد طالقانی در جام آریامهر + فیلم
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم