Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرماندهي کل نيروهاي مسلح سوريه اعلام کرد، پس از آزادسازي ارتفاعات «الصفا» در استان «سويدا» منطقه جنوبي اين استان به‌طور کامل از وجود عناصر گروه تروريستي داعش پاکسازي شد.
به‌ گزارش ‌روز سه‌شنبه پارس‌تودي ‌به نقل از خبرگزاري اسپوتنيک؛ فرماندهي کل نيروهاي مسلح سوريه با صدور بيانيه‌اي تاکيد کرد، به دنبال سلسله عمليات نظامي در ارتفاعات «الصفا» نيروهاي دولتي بر اين منطقه به‌طور کامل مسلط شدند و به اين ترتيب 380 کيلومتر از منطقه بياباني جنوب «سويدا» از حضور عناصر تروريستي داعش پاکسازي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش سوريه اوايل ماه اوت گذشته عمليات نظامي گسترده‌اي عليه داعش در حومه استان «سويدا» آغاز کرد که در آن زمان 50 درصد از منطقه بياباني اين استان تحت اشغال داعش قرار داشت.
فرماندهي کل نيروهاي مسلح سوريه همچنين افزود، ارتش سوريه نيروها و پايگاه‌هاي خود را در طول مرزهاي شرقي استان «سويدا» گسترش داده تا از نفوذ نيروهاي تروريستي به روستاهاي اطراف ممانعت کرده و راه‌ فرار داعشي‌ها را به مناطق بياباني نيز قطع کند.
نيروهاي ارتش سوريه روز شنبه گذشته هم تروريست‌هاي داعش را در منطقه «تلول الصفا» محاصره کردند و در جريان اين عمليات تعداد زيادي از تروريست‌هاي داعشي را به هلاکت رساندند.
منابع سوري همچنين از کشته‌شدن «ابوهاجر الشيشاني» مسئول نظامي گروه تروريستي داعش و هم‌دست وي در منطقه «تلول الصفا» خبر دادند.
گروه تروريستي داعش 25 ژوئن گذشته سويداء و تعدادي از روستاهاي واقع در دو حومه شرقي و شمالي اين استان را هدف حملات خود قرار داد که در پي اين حملات 215 شهروند سوري کشته و حدود 175 نفر نيز زخمي شدند.
صحراي سويداء آخرين پايگاه گروه تروريستي داعش در جنوب سوريه به‌شمار مي‌‌رود. 139/120
کليدواژه سوريه داعش

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد که نیروهای وابسته به این گردان‌ها موفق شدند یک عملیات دیگر علیه نظامیان صهیونیست در نوار غزه انجام دهند.

بر اساس این گزارش، نیروهای گردان‌های قسام طی یک عملیات محل تجمع عناصر صهیونیست را در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

این عملیات نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک چندین خمپاره به سمت محل استقرار متجاوزان اشغالگر صورت گرفت. علاوه بر نوار غزه، نیروهای فلسطینی در کرانه باختری نیز از پای ننشسته و عناصر متجاوز به این منطقه را هدف قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند که عناصر صهیونیست در اطراف اردوگاه بلاطه توسط نیروهای فلسطینی هدف قرار گرفتند.گردان‌های «شهداالاقصی» شاخه نابلس نیز روز گذشته با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در کرانه باختری خبر دادند.

گردان‌های شهداالاقصی در نابلس اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ایست‌بازرسی «حواره» به رگبار بستند.

علاوه بر این نیروهای این گردان‌ها به شدت با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که به روستای «برقه» در کرانه باختری یورش بردند درگیر شدند.

کد خبر 6086028

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری