Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذب چهار هزار تن قیر یارانه ای برای این حوزه انتخابیه یادآور شد: این قیر برای آسفالت جاده های دسترسی و معابر بیش از 10 روستای حوزه جنوبی استان ایلام مورد استفاده قرار می گیرد.

او افزود: از همین محل 30 میلیارد ریال برای از سرگیری عملیات اجرایی جاده چمسرخ بکار گرفته می شود

کاظم زاده تاکید کرد: با تلاش و پیگیری های فراوان ان جی ال و پتروشیمی دهلران فعال شده و بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی نیز همواره تاکید شده و این مهم به جد رصد می شود و در شرایط مساوی اولویت با نیروهای بومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تلاش برای تکمیل سالن ورزشی روستای بردی اضافه کرد: در صورت تامین زمین این چمن مصنوعی به روستای بردی اختصاص می یابد.

نماینده مردم دهلران ، دره شهر ، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی به هزینه 340 میلیارد ریالی برای زیرساخت های مرز چیلات و نقش آن در اقتصاد منطقه اشاره کرد و افزود: اراده مسئولان محلی و ملی بر گشایش این مرز است.

او به اهمیت بخش زرین اباد و عدم سرمایه گذاری در این بخش اشاره و گفت: پروژه پهله و پرچینه نقش مهمی در توسعه کشاورزی منطقه دارد و این مهم در حال انجام است .

فرماندار دهلران نیز در این دیدارها گفت: تاکنون 160 میلیارد ریال در حوزه راه های بخش زرین آباد شامل احداث پل بلوطستان با 12 میلیارد ریال، روکش آسفالت پهله به بردی، احداث پل خربزان با 12 میلیارد ریال ، روکش آسفالت خربزان و روکش مسیر هفتکده به زرآب، آسفالت مسیر میمه به آبدانان ، روکش آسفالت سه راهی کاور تا زرین آباد به طول هشت کیلومتر هزینه شده است.

سید حسینعلی موسوی با اشاره به تعطیلی جاده چمسرخ بعد از 15 سال افزود: به کمک دولت و همت استاندار به تازگی 10 کیلومتر از این مسیر با اعتبار 30 میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است.

او به طرح پهله و پرچینه اشاره کرد و گفت: ٢١0 میلیارد ریال برای این طرح هزینه می شود که یک هزار هکتار از اراضی منطقه را تحت پوشش دارد.

فرماندار دهلران از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای عمران شهری و بهداشت در بخش زرین آباد خبر داد و گفت: ٢0 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات تلفن و اینترنت در 2 بخش زرین آباد و سراب میمه هزینه می شود.

موسوی به گاز رسانی به 2 بخش زرین آباد و میمه هم اشاره و تاکید کرد: 60 میلیارد ریال برای این پروژه در پنج فاز هزینه می شود و تا پایان نیمه اول سال آینده این دو بخش و روستاها از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت سرمایه گذاری گاز مجلس شورای اسلامی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی