Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@11:33:10 GMT

نشست کتابداران برتر کتابخانه‌های مسجد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۰۹۶

نشست کتابداران برتر کتابخانه‌های مسجد برگزار شد

نشست کتابداران برتر کتابخانه‌های مساجد به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در باغ کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست کتابداران برتر کتابخانه های مساجد کشور به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز (29 آبان‌ماه) در باغ کتاب تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور همه‌ساله ویژه‌برنامه‌هایی با هدف توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌کند.

این گزارش می‌افزاید مختارپور، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نشست امروز بعدازظهر کتابداران برتر کتابخانه‌های کشور سخنرانی می کنند.

بنا بر این گزارش، هم اکنون کارگروه‌های تخصصی نشست کتابداران برتر کتابخانه‌های مساجد کشور با هدف تبادل اطلاعات میان این کتابداران و تبیین اولویت‌ها در مدیریت کتابخانه‌های مساجد در باغ کتاب تهران در حال برگزاری است.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی ارومیه شیراز آذربایجان غربی هفته بسیج بیرجند ارزانی وحدت هفته وحدت ایران باغ کتاب کتابخوانی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «سندپژوهی و سندشناسی؛ چالش‌ها و چشم‌اندازها» به مناسبت روز اسناد ملی روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط پژوهشکده اسناد معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی، عمادالدین شیخ‌الحکمایی، سوسن اصیلی و رضا فراستی، از سندپژوهان و متخصصان در امر سندپژوهی درباره موضوعاتی چون «ایجاد بانک دیجیتال اسناد ایرانی: یک ضرورت ملی»، «سندشناسی و سندپژوهی: بررسی تاریخی، تداخل معنایی و آسیب علمی»، و «ضرورت توسعه استاندارد ملی توصیف و الزام آرشیوها به رعایت آن» حضور داشته و به ارایه نکاتی می پردازند.

این برنامه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در سالن اجتماعات ساختمان گنجینه اسناد ملی ایران برگزار می شود.

کد خبر 6096452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود