Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: در بستن چاه‌های غیر مجاز حق هیچ کوتاهی نداریم و از مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان می‌خواهم هیچ توصیه‌ای از هیچ شخصیتی اعم از استاندار، فرماندار، شورای تامین و نمایندگان مجلس را قبول نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قدرتی افزود : به هیچ توصیه‌ای گوش نکنید و اجازه دارید همه چاه‌های غیرمجاز را مسدود و از اضافه برداشت چاه‌های مجاز جلوگیری کنید.

وی اظهارداشت: قرار نیست برای منافع غیرقانونی حدود دو هزار نفر ما منابع آبی را هدر دهیم ومنافع ۸۰ هزار بهره بردار رابه خطربیندازیم.

رییس شورای مسئولان قضایی استان با اشاره به کمبود آب در استان اظهارداشت: اگر مدیریت منابع آبی درست انجام شود کمبود‌ها جبران شدنی است و در این زمینه نباید دوباره چاه‌هایی که بسته شده باز شود.

وی یادآورشد: جریمه‌ها در زمینه بستن چاه‌های غیرمجاز جوابگو نیست و اینکه میلیون‌ها مترمکعب آب به سادگی هدر می‌رود همه باید جدی باشند و با آن برخورد کنند.

حجت الاسلام قدرتی اجازه داد شرکت آب منطقه‌ای برای قطع آب دامداری‌هایی که فعالیت ندارند و تعطیل شده اند و نیز واحد‌های دامی که فعالیت کشاورزی می‌کنند اقدام کند.

انتهای پیام/

 نشست شورای حفظ حقوق بیت المال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی

حمیدرضا کریمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی در دستگاه قضایی کرمانشاه تشکیل شد، گفت : با رسیدگی به این پرونده‌ها ۷۲۹ نفر محکوم شدند. 

وی افزود: مرتکبین این جرائم علاوه بر رفع تصرف و اعاده اراضی تصرفی، به حبس یا مجازات‌های جایگزین حبس محکوم شدند.

به گفته این مسئول قضایی، در این مدت ۳۵۷ هکتار از اراضی ملی که به صورت غیرمجاز تصرف شده بود به وضع سابق اعاده شد و ۸۵۹ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در این اراضی نیز قلع و قمع شد. 

وی به آمار برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در این سال جمعا ۱۲۱۹ فقره تغییر کاربری اراضی کشاورزی شناسایی و ۵۲۷ فقره پرونده در این راستا در دستگاه قضایی تشکیل شد. 

کریمی اعلام کرد: به دنبال رسیدگی به این پرونده‌ها، ۳۵ هکتار از اراضی تغییرکاربری داده شده به وضع سابق بازگشتند. 

وی از تشکیل ۹۹ پرونده مربوط به جرایم محیط زیستی در دستگاه قضایی استان هم در این مدت خبرداد. 

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته ۲.۵ هکتار از اراضی ساحلی و در حاشیه رودخانه‌های استان که مورد تصرف واقع شده بود رفع تصرف شد، افزود: ۳۹۶ حلقه چاه غیرمجاز نیز در این مدت مسدود شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی 
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • ۲۴حلقه چاه غیرمجاز در دماوند مسدود شد
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • چاه‌های مجاز قم بیشترین برداشت غیرمجاز را دارند
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی