Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@04:48:55 GMT

باران کوثری و حسن معجونی در یک فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۱۳۲

پیش تولید فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام در حالی به روزهای پایانی نزدیک می شود که پس از پارسا پیروزفر و سهیل مستجابیان به تازگی باران کوثری و حسن معجونی هم به ترکیب بازیگران فیلم اضافه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، «بی حسی موضعی» سومین همکاری مشترک کوثری و معجونی بعد از فیلم‌های «قصه‌ها» و «بی‌نامی» محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم یک بازیگر مطرح دیگر نیز دارد که طی روزهای آینده انتخاب و معرفی می‌شود. این فیلم قراراست برای نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم آماده شود.


حبیب رضایی پس از سالها حضور در سینما به عنوان بازیگر، برای نخستین بار تهیه‌کنندگی یک فیلم سینمایی را برعهده گرفته است. همچنین «محمد صادق رنجکشان» به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح در این پروژه سینمایی حضور دارد.

«بی حسی موضعی» نام موقت سومین ساخته حسین مهکام بعد از فیلم‌های «آزادی مشروط» و «آندرانیک» است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باران کوثری حبیب رضایی حسن معجونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه‌ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

«کاپیتان» روایت‌گر قصه ۲ پسربچه به نام عیسی و علی است که رؤیای فوتبالیست‌شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن ۲ تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین علی، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رؤیای خود دست پیدا کنند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است؛ پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی‌پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم حضور بسیار موفقی را تاکنون در جشنواره‌های مختلف سینمایی خارج از کشور تجربه کرده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888607

دیگر خبرها

  • تدارک شبکه‌های سیما برای ۱۰ فروردین
  • فیلم های تلویزیون در دهمین روز فروردین ماه
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • فیلم‌های شبکه‌های سیما در نهم فروردین
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • «قاتلین ماه کامل» در « رود سرخ سرخ»