Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده بسیج سازندگی استان کرمانشاه ، از اعزام 100 گروه جهادی به مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرهای استان کرمانشاه در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار حسین قبادی روز سه شنبه در جمع گروه های جهادی کرمانشاه که در مسجد سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، افزود: از این گروه های جهادی 30 گروه پزشکی است که به مدت 2 روز به مردم مناطق محروم و زلزله زده استان خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به مردم ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه از وجود 210 گروه جهادی مختلف شناسنامه دار سازماندهی شده در حوزه ها ، پایگاه های بسیج و پادگان های استان خبر داد و گفت: هر سال به طور میانگین 20 هزار نفر روز گروه های جهادی در عرصه های مختلف در مناطق محروم استان ارائه خدمت می کنند.
قبادی در ادامه ارتقا و کیفیت بخشی به فعالیت ها و دسته بندی گروه های جهادی را یکی از مهم ترین برنامه های در دستور کار بسیج سازندگی در سال های اخیر اعلام کرد.

** 14 هزار بسیجی در مناطق زلزله زده ارائه خدمت کردند
قبادی همچنین با اشاره به سالگرد زلزله 7.3 ریشتری سال گذشته غرب استان افزود: گروه های جهادی از همان روز اول زلزله در راستای امداد رسانی و کمک به مردم زلزله زده فعالیت خالصانه ای داشتند به گونه ای که فقط در 2 ماه اول حدود 14 هزار بسیجی از 33 قرارگاه استان به این مناطق اعزام شدند.
او گفت: گروه های جهادی از همان روز نخست به مناطق زلزله زده شهرستان های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی اعزام شدند و در امداد و نجات، ایجاد نظم و امنیت منطقه، آرامش در توزیع اقلام مردمی، روستایی های دورافتاده و صعب العبور ارائه خدمات چشمگیری کردند.
وی در ادامه مهم ترین بخش کمک گروه های جهادی بسیجی را کمک به بازسازی و ساخت و ساز واحدهای مسکونی روستایی و مناطق محروم اعلام کرد، گفت: در سالگرد زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه حدود 80 درصد واحدهای مسکونی روستایی تعمیر و بازسازی شده است.
وی در پایان گروه های جهادی را نماد اخلاص، تعهد و کارآمدی جوانان ایران اسلامی عنوان کرد.

** کار جهادی راه برون رفت کشور از مشکلات است
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه نیز در این جلسه؛ کار جهادی و انقلابی کردن را راه برون رفت کشور از مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دانست و افزود: در هر عرصه ای از بخش های نظام وقتی کار جهادی صورت گرفته ما در آن عرصه مستقل و خودکفا شده ایم.
سرهنگ پاسدارسعید بهشتی راد، استقلال کشور را در کار جهادی و انقلابی کردن عنوان کرد و اظهار داشت: در زمان هشت سال دفاع مقدس، کشور از ساخت حتی سیم خاردار ناتوان بود ولی با کار جهادی که در این عرصه صورت گرفت کشورمان از نظر فناوری نظامی مایه افتخار جهان اسلام است.
بهشتی راد در ادامه بسیج را مخلص ترین نیرو و به گوش فرمان ترین قشر به امر ولایت فقیه دانست و بیان داشت: اگر در همه عرصه به فرمایش های مقام معظم رهبری توجه می شود، کشورمان در تمامی عرصه استقلال می یافت.
او ارائه خدمات گروه های جهادی را عامل محروم زدایی مناطق محروم دانست که با اخلاص و تعهد انجام می شود.
3209/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اعزام گروه هاي جهادي مناطق محروم استان كرمانشاه هفته بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی

حسین‌قلی بدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی تماس عشایر با مدیر گروه جهادی شهدای صمصامی مبنی بر نیاز کمک‌رسانی آنان و با توجه به بارش‌های شدید در منطقه، ضمن هماهنگی‌های لازم گروه به منطقه لاهه در بخش صمصامی اعزام شدند.

وی افزود: مدیر گروه جهادی بسیج با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ و اعزام اورژانس و شهرداری شهر صمصامی زن باردار گرفتار در سیل را بعد از چهار ساعت پیاده‌روی تا رسیدن به جاده دسترسی به درمانگاه صمصامی انتقال داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ ادامه داد: شیرینی حال خوب مادر و کودک عشایر افتخار بزرگی برای مجموعه بسیج است که مردم گروه‌های جهادی را در اولویت امدادی خود قرار دادند.

بدری عنوان کرد: طی بارش‌های اخیر در منطقه صمصامی گروه جهادی شهدای صمصامی با توزیع اقلام ضروری و مواد غذایی در کنار عشایر گرفتار در سیل و باران بود.

کد خبر 6096988

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی