Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@01:42:45 GMT

فروش اسباب بازی برای تماشای فوتبال +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۳۰۸

فروش اسباب بازی برای تماشای فوتبال +عکس

یک کودک آرژانتینی برای این که به ورزشگاه مونومنتال برود و بازی تیم مورد علاقه‌اش یعنی ریورپلاته را تماشا کند اسباب بازی‌هایش را به فروش گذاشت.

به‌ گزارش ‌مشرق، هواداران زیادی در تاریخ فوتبال وجود دارند که به هر نحوی می‌خواهند بازی تیم‌هایشان را از نزدیک تماشا کنند اما خواسته برخی از آنها سر و صدای زیادی به پا می‌کند چون خواسته آنها کمی خاص‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آنها رنسو ۶ ساله است که برای تماشای دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس و رفتن به ورزشگاه مونومنتال میزی را جلوی در خانه‌شان گذاشته است تا اسباب‌بازی‌هایش را بفروشد و با پول آنها به خواسته‌اش برسد.

بیشتر بخوانید:

پرواز ۳۳ ساعته و بی‌نتیجه یک ژاپنی برای تماشای فینال!

رویای رنسو و خیلی از هواداران آرژانتینی تماشای دیدار ریورپلاته و بوکاجونیورز در شنبه هفته‌ آینده است. با این حال همه هواداران ریورپلاته نمی‌توانند شنبه در ورزشگاه حضور داشته باشند و این کودک نیز جزو آنها است.

اشتیاق رنسو برای رفتن به مونومنتال تحت هر شرایطی به واقعیت خواهد پیوست. داستان رنسو به گوش همه رسید و سر و صدای زیادی کرد. به همین خاطر مسئولان باشگاه ریورپلاته برای این کودک و مادرش بلیت رفت و برگشت به بوینس آیرس را گرفتند و دو بلیت برای بازی ریور مقابل خیمناسیا در سوپر لیگ آرژانتین تهیه کردند. آنها همچنین تمام مخارج سفر را بر عهده گرفتند.

این کودک در شهر پارانا زندگی می‌کند که با پایتخت آرژانتین ۴۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف آرژانتین اسباب بازی بوکاجونیورز ریورپلاته فوتبال کودک ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

 با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت آبادان در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: نقاط ضعف این تیم زیاد بوده و امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

او تاکید کرد کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

او همچنین گفت: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • اسباب بازی نیست! (عکس)
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان