Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در سفر به دادگستری شهرستان طارم از برخورد جدی دستگاه قضایی با متصرفان اراضی ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در سفر به دادگستری شهرستان طارم در دیدار با کارکنان قضایی و اداری ضمن تقدیر از تلاش‌ها واقدامات ارزشمند صورت گرفته در این حوزه قضایی گفت: اقدامات پیشگیرانه گامی موثر در جهت فراهم نمودن بستر‌های خدمتی به مردم است و شهرستان طارم در این زمینه توفیقات خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه ایجاد محیطی آرام و داشتن اخلاق حسنه برای رسیدگی به مشکلات مردم امری ضروری است؛ افزود: حفظ کرامت افراد در کنار دادرسی عادلانه و اعمال قانون بسیار ارزشمند است.


وی اظهار داشت: امروز آنچه که ما از آن فاصله گرفته ایم اخلاق و رفتار حسنه است و مسئولین نبایستی بین خود و مردم فاصله ایجاد کنند بلکه با صمیمیت و همدلی به مشکلات مردم رسیدگی کنند.


رییس شورای قضایی استان زنجان توزیع امکانات رفاهی، اداری و ورزشی بین کلیه کارکنان فارغ از حوزه خدمتی را از برنامه‌های مهم خود در این استان برشمرد و خاطر نشان کرد: بنده تمام تلاش خود را برای اجرای این امر که خواسته به حق کارکنان هست خواهم بست.


حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در ابتدای ورود به شهرستان طارم در دیدار با امام جمعه این شهرستان وجود وحدت و همدلی در بین مسئولان این منطقه را بسیار خوب بیان کرد و گفت: با ارائه خدمت به مردم و حل مشکلاتشان بایستی اعتماد سازی مردم به نظام را بیش از گذشته انجام دهیم، چرا که مردم، ولی نعمت مسئولین هستند. 


در این دیدار امام جمعه طارم گفت: خصوصیت ذاتی قوه قضاییه ایجاد عدل و عدالت است و امیدواریم احقاق حق و اجرای قانون با قوت انجام شود و ائمه جمعه نیز با تمام قوا پشتیبان قوه قضاییه هستند.


وی تصرف اراضی ملی توسط برخی افراد را از جمله مشکلات شهرستان طارم برشمرد و از برخورد جدی دستگاه قضایی با این افراد خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اراضی ملی حجت الاسلام صادقی نیارکی زمین خواری تکریم ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم