Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مهلت ثبت نام نامزد‌های انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی ایران که از ۱۳ آبان آغاز شده بود، بعد از ۱۰ روز کاری به پایان رسید و در نهایت ۱۰ نامزد برای تصدی پست ریاست فدراسیون قایقرانی ثبت نام کردند.

کاندیدا‌های ثبت نام کرده باید منتظر تائید صلاحیت‌ها و همچنین زمان برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان باشند که متعاقبا از سوی این وزارتخانه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نامزد‌های حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی به این شرح هستند:

علیرضا سهرابیان مقدم نائب رئیس و دبیر اسبق فدراسیون قایقرانی، یحیی یحیائی دبیر مجمع ورزشی سازمان بنادر و کشتیرانی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرحناز امین شقاقی نائب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی، خسرو ابراهیمی نیا نائب رئیس فدراسیون قایقرانی، محسن میلاد پیشکسوت قایقرانی و رئیس اسبق کمیته آب‌های آرام فدراسیون قایقرانی، سعید کاظمی رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) و عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصر طالبی مربی اسبق تیم‌های ملی، دبیر و نائب رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی، سیدرضا میرابوطالبی رئیس اسبق کمیته پزشکی بیش از ۲۰ فدراسیون و محمد بابایی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان گیلان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تنيس تور بين المللي لندن جوکوويچ نيلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی