Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:30:47 GMT

کلیات لایحه مربوط به سامانه صندوق فروش تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۳۵۶

کلیات لایحه مربوط به سامانه صندوق فروش تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر سامانه صندوق فروش موافقت کردند که این لایحه مجددا به کمیسیون اقتصادی برای بررسی بیشتر ارجاع شود.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) کلیات لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر سامانه صندوق فروش را با ۱۷۲ رای موافق، ۱۰ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر در مجلس تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایحه ۷ فصل و  ۲۸ ماده دارد که در فصل‌های مختلف درباره تکالیف سازمانی این دستگاه و عرضه کنندگان صندوق فروش و ضمانت‌های اجرایی آن مباحثی مطرح شده است.

بعد از تصویب کلیات، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در توضیحاتی گفت: با توجه به اینکه زمان بررسی و تصویب این لایحه سال گذشته و قبل از اقدامات وزارت ارتباطات برای کارهای زیرساختی بود درخواست ارجاع مجدد لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون را دارم.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز گفت که با توجه به تکنولوژی‌های جدید و در راستای اقدامات وزارت ارتباطات باید اصلاحاتی در کمیسیون در خصوص این لایحه انجام شود.

در نهایت نیز نمایندگان با ۱۶۰ رای موافق، ۳ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر در مجلس با ارجاع لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر سامانه صندوق فروش به کمیسیون اقتصادی موافقت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامانه صندوق فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی، گفت: هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است، اما جداول تخصیص اعلام شده و این تخصیص نیز با قیودی همراه است.

وی بیان کرد: در این شرایط چطور می‌توان توقع توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور داشت؟ از ریاست مجلس می‌خواهم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند.

‌محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: حتماً با سازمان برنامه و بودجه صحبت می‌کنیم تا برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنای قرار گیرد. اگر تخصیصی هم داده شده، علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • سنگ تمام آمریکا برای کودک‌کش‌ها