Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@13:00:18 GMT

مرگ عابر پیاده در تصادف با تریلی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۳۶۲

مرگ عابر پیاده در تصادف با تریلی

حوادث رکنا: بی‌احتیاطی عابر پیاده در آزادراه زنجان – قزوین او را به مرگ کشاند.

تردد در محورهای زنجان در جریان بوده و به صورت روان ادامه دارد، همچنین در دقایق پایانی شب گذشته یک مورد تصادف Crash در محورهای زنجان جان عابر پیاده را گرفت.

در این حادثه Incident یک دستگاه تریلر با عابر پیاده که در حال عبور از عرض آزادراه بود، برخورد کرد و در این سانحه عابر پیاده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت سانحه بی احتیاطی عابر پیاده اعلام شده و مورد موصوف؛ با تلاش عوامل راهداری شهرستان خرم‌دره و ارگان‌های امدادی پاکسازی شد. پلیس Police راه به مسافران و رانندگان توصیه می‌کند در طول سفر نکات ایمنی را رعایت کنند تا خود و دیگران سفری ایمن داشته باشند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات کودک ۲۰ ماهه زاهدانی در سطل آب غرق شد!+ تصویر رشیدپور: پراید 32 میلیون تومان؟ پرواز هم می کند !؟ +فیلم از موتور 800 میلیونی تا پورشه 1/5 میلیاردی / مزایده اموال بابک زنجانی آغاز شد اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران آیا صادق هدایت مشکل اخلاقی داشت؟ / ادعای عجیب افخمی به نویسنده مشهور مامور FBI: سردار سلیمانی قوی‌ترین ژنرال خاورمیانه ! / او با ماشین شخصی اش از تهران تا فلسطین می رود! + فیلم توبه دزد تازه کار تهران در اولین دستگیری توسط پلیس!+ فیلم لباس عروس به قتل رسیده 56 هزار دلار فروخته شد +عکس سرقت به خاطر گرانی پوشاک بچه! / این ادعای یک دزد است! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف Crash حادثه Incident پلیس Police سفر اخبار حوادث تصادف زنجان تریلی بی احتیاطی عابر پیاده عکس فیلم فضای مجازی ساعت دختر صدام حسین ازدواج پاکستان ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان