Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:15:25 GMT

زنگ بسیج در مدارس قصرشیرین نواخته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۴۰۰

زنگ بسیج در مدارس قصرشیرین نواخته شد

قصرشیرین - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، زنگ بسیج روز سه شنبه در مدارس قصرشیرین با حضور جمعی از مسئولان ، دانش آموزان، معلمان و بسیجیان این شهرستان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین در آیین نمادین نواخته شدن زنگ بسیج در آموزشگاه دخترانه زینب کبری (س) گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون روحیه و تفکر بسیجی همه بسیجیانی است که در راه اعتلای ایران اسلامی با ولایت پذیری تمام تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراد علی تاتار افزود: شجاعت ، مردانگی ، دلاوری و اعتقاد و خودباوری از مهم ترین خصیصه های بسیجیان است و همین عامل پیروزی کشورمان در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی بوده است.
وی اظهار داشت: امام (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج در واقع الگویی از جامعه سالم و پیشرفته دینی را ارائه کردند و همین روحیه بسیجی کشور را در برابر تمامی توطئه ها و ترفندهای دشمن حفظ و بیمه کرده است.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین با اشاره به این فرمایش زیبای امام خمینی (ره) که فرمودند «بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است»، اضافه کرد: امروز افتخار همه ما این است که یک بسیجی مطیع امر ولایت هستیم که برای پیشبرد اهداف متعالی این نظام الهی تلاش می کنیم.
تاتار ، پیروزی نظام اسلامی ما در هشت سال دفاع مقدس را مرهون و مدیون تفکر بسیج بیان کرد و گفت: دور اندیشی امام (ره) برای تشکیل قدرت بسیج باعث شد که ایران اسلامی امروز در برابر تمامی قدرت های استکباری دنیا بایستد و همواره در تمامی عرصه ها بتواند سربلندانه پیروز باشد.
وی ادامه داد: اگر امروز ما توانستیم طومار داعش را در سوریه و عراق جمع کنیم ، مرهون الگوی موفق بسیجی و بسیجیانی است که با ایمان و اخلاص برای دفاع از دین می جنگند از این رو امروز باید مراقب باشیم زیرا دشمن درصدد از بین بردن اعتقاد دینی ما است.
وی از همه دانش آموزان خواست تا با آشنایی بیشتر با بسیج و تفکر بسیجی به عنوان آینده سازان این مملکت بتوانند آینده کشور را به بهترین شکل ممکن بسازند.
اجرای چندین برنامه فرهنگی از دیگر بخش های این مراسم بود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت ، سه هزار و 600 دانش آموز دارد که در 48 مدرسه شهری و روستایی و 6 مدرسه عشایری در قالب 176 کلاس درس زیرنظر 400 مربی مشغول تحصیلند.
3012/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زنگ بسيج مدارس قصرشيرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • نواخته شدن زنگ سلامت درمدارس چهارمحال وبختیاری
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان