Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج به همراه رویداد 48 ساعته فناوری اطلاعات، نمایشگاه محصولات دیجیتال و همایش علمی فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود.

مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج، ضمن اشاره به برگزاری نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج در روز های هشتم، نهم و دهم آذر ماه تاکید کرد: در رویداد رقابتی که از ساعت نه صبح روز هشتم آذر ماه آغاز خواهد شد و تا ساعت نه صبح روز دهم آذر ماه ادامه دارد، 96 تیم از 32 استان در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن به صورت 48 ساعته در سالن ورزشی «پنج آذر» با یکدیگر رقابت می کنند و از سه تیم منتخب هیات داوران در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اظهار کرد: افتتاحیه رویداد با سخنرانی سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین آغاز می‌شود و موضوع اصلی رقابت تیم ها در تولید محتوا توسط سردار غیب پرور  اعلام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این رویداد از هر استان یک تیم تولید کننده آپ، یک تیم تولید کننده گیم و یک تیم انیمیشن ساز از فعالان فضای مجازی بسیج حضور خواهند داشت.

معین گفت: همایش عملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از 800 نفر از 32 استان کشور به همراه شرکت کنندگان در رویداد،  از  ساعت 14 روز دهم آذر ماه تا ساعت 17:30 در سالن بصیرت لانه جاسوسی با محوریت سخنرانی آموزشی کارشناسان حوزه فضای مجازی آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه همایش از ساعت 16:30 الی 21:30 در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شده و شامل تقدیر از نه تیم برگزیده رویداد در سه رشته آپ، گیم و انیمیشن، تقدیر از فعالان برگزیده سال 1397 سازمان فضای مجازی بسیج، تقدیر از خانواده دوتن از شهدای گرانقدر انقلاب و همچنین سخنرانی دوتن از مسئولین کشوری و لشکری خواهد بود.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج همچنین از حضور میهمانان ویژه ای از مسئولان حوزه فضای مجازی و حوزه فرهنگی کشور خبر داد.

معین در پایان تاکید کرد: نمایشگاه دست آوردهای بسیج در عرصه فضای مجازی در روز دهم آذر ماه همزمان با برگزاری همایش علمی فعلان فضای مجازی بسیج و همایش اختتامیه از ساعت 15 الی 21 در محل ورودی سالن بصیرت لانه جاسوسی برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نتیجه پژوهش سازمان غیر دولتی هلندی یوروچایلد نشان داد کودکان و نوجوانان ترجیح می‌دهند فعالیت‌های برخط خود را بطور شفاف بیان نکنند و با بزرگسالان در مورد خطراتی که در فضای مجازی با آنها روبرو هستند صحبت نکنند. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!