Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@11:16:53 GMT

طارق همام زمستان از استقلال جدا می‌شود!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۴۲۵

طارق همام زمستان از استقلال جدا می‌شود!+عکس

سرمربی نیرو هوایی عراق مدعی شد که هافبک عراقی استقلال زمستان به تیم سابقش برمی گردد.

به گزارش مشرق، باسم قاسم، سرمربی نیرو هوایی عراق که یکی از 3 نامزد نهایی بهترین مربی سال آسیا 2018 است امروز میهمان برنامه ورزشی «ستدیو الجماهیر» عراق بود و اعلام کرد که همام طارق، هافبک عراقی استقلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا می شود و به این تیم برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعای سرمربی نیرو هوایی عراق در حالیست که قرارداد طارق با استقلال 3 ساله است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف استقلال طارق همام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه هوایی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز(دوشنبه) یک پایگاه هوایی متعلق به رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه با استفاده از پهپاد مورد حمله قرار داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله به پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی در راستای تکمیل مرحله دوم  عملیات آن علیه اشغالگران اسرائیلی صورت گرفته است.

مقاومت عراق در بیانیه‌ای گفت این عملیات در چارچوب یاری مردم نوار غزه و در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها صورت گرفته است. مقاومت تهدید کرد عملیات نظامی خود را ادامه داده و در ماه رمضان دوچندان می‌کند.

مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه گذشته پایگاه هوایی اسرائیلی«بالماخیم»  واقع در عمق اراضی فلسطین اشغالی را نیز در راستای تکمیل مرحله دوم عملیات خود مورد حمله قرار داد.

همچنین مقاومت روز سه شنبه در عملیات دیگری که آن هم در چارچوب مرحله دوم عملیات ضد اسرائیلی است، فرودگاه«بن گورین» در داخل فسطین اشغالی را هدف گرفت.

بنا بر گزارش المیادین، «ابوآلاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق در ۲۴ ژانویه از آغاز فاز دوم عملیات نظامی، همزمان با هدف‌گیری نیروهای مقاومت از سوی ایالات متحده آمریکا خبر داد.

به گفته الولائی، فاز دوم این عملیات شامل اجرای محاصره علیه کشتیرانی رژیم اسرائیل در دریای مدیترانه و متوقف کردن فعالیت بنادر اشغالگر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می کند
  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می‌کند
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه هوایی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی
  • حمله دوباره مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • چالش جدی اوسمار ویرا در نبود سروش رفیعی
  • فیلم جنجالی از حجاب بازیگران زن عراقـی در خیابان‌هـای تهران | اینا هم جریمه می‌شوند؟
  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • پایگاه های گروهک های تروریستی نزدیک به مرزهای ایران را به دست گرفتیم
  • افشای پشت پرده مذاکرات خروج نظامیان آمریکا از عراق
  • عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است