Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلسه بررسی‌مشکلات شرکت گروه ملی‌صنعتی فولاد ایران امروز سه‌شنبه، به ریاست جمال عالمی‌نیسی فرماندارشهرستان اهواز و با حضور محمدپور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، کریم یاوری مدیرکل بیمه بیکاری، حمایت و پایداری از مشاغل به عنوان نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیأت اعزامی از وزارت تعاون، مدیریت شرکت و جمعی از مسئولان شهرستان اهواز در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال عالمی نیسی در این نشست اظهار کرد: کارگران با مدیریت شرکت همکاری لازم را داشته باشند تا شرکت بتواند روند تولید خود را ادامه دهد و با ادامه روند تولید هم مطالبات کارگران پرداخت شود و هم مشکلات شرکت رفع گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اهواز گفت: مجوز فروش خارج از بورس نیز گرفته شده است و در حال حاضر ۳۰ هزارتن محصول در کف کارخانه وجود دارد.

وی افزود: تا زمانی که در شرکت تولید صورت نگیرد، رفع مشکلات آن امکان پذیر نیست و حضور کارگران عزیز در کارخانه و به حرکت درآوردن چرخ تولید می‌تواند کارخانه را از بحران نجات دهد.

عالمی نیسی با بیان اینکه این شرکت در ۲ ماه توانست ۳۰ هزارتن محصول تولید کند، عنوان کرد: این روند تولید باید ادامه داشته باشد تا نتیجه دهد.

وی در پایان در خصوص مطالبات بازنشستگان این شرکت گفت: مدیریت شرکت در تلاش است تا مطالبات آنان را در دی ماه پرداخت کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانداری اهواز گروه ملی صنعتی فولاد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند رو به رشد اقتصادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت در شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان با بیان اینکه گزارش‌های ارائه شده توسط مدیران زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی جای تقدیر و تشکر دارد، گفت: هر کجا موفقیتی می‌بینیم آثار کار تیمی است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست، عنوان کرد: جهش در حوزه اقتصادی طی دو سال اخیر قابل تقدیر است و حرکت نو و جدیدی در استان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید با نگاه انقلابی و جهادی برای توسعه استان تلاش کنیم، ادامه داد: رتبه استان را در حوزه صادرات بالا ببریم.

وی اضافه کرد: ۸۹۲ میلیارد تومان از رقم‌های مالیاتی سهم استان که در سایر استان‌ها پرداخت می شده است به استان برگشته است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روند رشد اقتصادی در دولت سیزدهم روند خوبی است، ادامه داد: اگر با همین روند پیش برویم تا پایان سال ۱۴۰۳ بدهی‌های دولت گذشته همه پرداخت می‌شود.

به گفته وی با ادامه این روند ادامه طی یک تا دو سال آینده تورم مهار خواهد شد و پشتوانه و ارزش پول ملی بالا می‌رود.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: کارهای ارزشمندی در استان انجام شده اما کافی نیست و جای برای کار فراوان است با ادامه این روال انشاالله شاهد توفیقات بیشتر و حرکت‌های نو و جدید باشیم.

کد خبر 6057818

دیگر خبرها

  • واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال
  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال
  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روزهای پایانی سال
  • خبر خوش برای فرهنگیان
  • خبرهای خوش از واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال
  • مطالبات ناشران چهارمین نمایشگاه کتاب کیش پرداخت شد
  • روند رو به رشد اقتصادی در خراسان جنوبی
  • چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق
  • افزون بر ۹۲ درصد مطالبات چایکاران کشور پرداخت شد
  • خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان / دلیل تاخیر چیست؟