Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@20:25:59 GMT

شلیک نظامیان صهیونیست به عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۴۸۳

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس که به پوشش اعتراض‌ها در شمال نوار غزه مشغول بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این خبر را مقام‌های بهداشتی و شاهدان عینی گزارش دادند. 

«راشد رشید» ۴۷ ساله، در نزدیکی مرز سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پزشکان گفته‌اند او دچار چندین شکستگی در بالای زانوی خود شده و باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاهدان گزارش دادند که رشید، هنگام تظاهرات، در ۶۰۰ متری حصار مرزی و به دور از تظاهرکنندگان قرار داشت. وی همچنین دوربینی به دست داشت و جلیقه ضدگلوله و کلاه ایمنی آبی‌رنگی پوشیده بود که روی آن عبارت «خبرنگار» نوشته شده بود. 

همکار وی گفت که از قرار معلوم گلوله از سوی طرف اسرائیلی شلیک شده است. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در مورد این قضیه تحقیق خواهد کرد.   

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی آسوشیتدپرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت،  Eve به فناوری پیشرفته‌ی بینایی کامپیوتری (Computer Vision) مجهز است تا افراد و حیوانات را حتی در شب به‌طور دقیق تشخیص دهد. این محصول برای رفت‌وآمد مهمانان نیز راهکاری دارد و کاربر می‌تواند با تنظیم فهرستی از دوستان، از فعال‌شدن ناخواسته‌ی Eve جلوگیری کند.

اگر Eve فردی ناشناس را شناسایی کند، ابتدا با هشدار صوتی او را از شناسایی به‌عنوان مزاحم مطلع می‌کند و پنج ثانیه فرصت می‌دهد تا محل را ترک کند.

درصورتی‌که شخص مزاحم دستورالعمل Eve را رعایت نکند، این دستگاه گلوله‌های رنگی به‌سمت او شلیک می‌کند که البته کاملاً بی‌خطر هستند.

اگر فرد ناشناس در کنار یکی از افراد فهرست آشنایان قرار بگیرد، Eve برای شلیک از شما استعلام می‌گیرد. درصورتی‌که فرد ناشناس صرفاً مهمان جدیدی باشد، به‌راحتی می‌توانید از فعال‌شدن اشتباه سیستم امنیتی جلوگیری کنید. در هر صورت اگر هنگام استعلام Eve حضور نداشته باشید، فرد ناشناس مجبور به ترک محل خواهد شد.

طبق اطلاعات صفحه‌ی پروژه‌ی Eve در کیک‌استارتر، این محصول در سه نسخه‌ی استاندارد، پلاس و پرو عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی PaintCam، مدل پایه امکان کنترل ازطریق اپلیکیشن را فراهم می‌کند، نسخه‌ی پلاس علاوه‌بر قابلیت‌های مدل پایه، امکان تشخیص حیوانات را نیز دارد و در نهایت مدل پرو از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895877

دیگر خبرها

  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده باوجود تداوم حمله‌ها
  • جسارت و کوته‌بینی رژیم صهیونیستی پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده با وجود تدام حمله‌ها