Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@12:18:24 GMT

چرا طرفداران علی ضیا به لاله صبوری حمله کردند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۵۱۴

چرا طرفداران علی ضیا به لاله صبوری حمله کردند؟

  لاله صبوری بازیگر تلویزیون می‌گوید برخی طرفداران آقای ضیا کمی ناراحت شدند و به صفحه من در اینستاگرام حمله کردند در حالی که حتی خود آقای ضیا هم ناراحت نشده بودند و فضای بین ما کاملا شوخی و طنز بود.

به گزارش مهر، لاله صبوری درباره علت کم کاری خود در تلویزیون گفت: پیشنهاد‌هایی که به من می‌شود کیفیت چندانی ندارد و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را قبول می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به کار در حوزه کودک و نوجوان علاقه‌مند است، ادامه داد: اگر کار و فیلمنامه خوبی به من پیشنهاد شود آن را قبول می‌کنم، ولی خودم هم علاقه خاصی به نوشتن و بازی کردن در حوزه کودک دارم.

بازیگر «شوخی کردم» و «معراجی ها» درباره تکراری بودن شخصیت‌های فیلمنامه‌ها و شبیه نبودن آن‌ها به مردم جامعه گفت: این روز‌ها کاراکتر‌هایی که ما در سریال‌ها می‌بینیم شباهت چندانی به مردم در اجتماع ندارند. از قدیم شخصیت‌های سریال‌های ما این مشکل را داشتند و هنوز هم این روند را ادامه می‌دهیم و احساس من این است که عموما بلد نیستیم شخصیت پردازی درستی در سریال هایمان داشته باشیم.

صبوری درباره حاشیه‌ای که در برنامه «فرمول یک» برایش پیش آمد و علی ضیا درباره سنش از او پرسید که منجر به کشمکش لفظی بین او این مجری شد، گفت: من در این برنامه شوخی‌ای با آقای ضیا انجام دادم و کاملا هم این مساله به شوخی بیان شد، اما پس از آن برخی طرفداران آقای ضیا کمی ناراحت شدند و به صفحه من در اینستاگرام حمله کردند در حالی که حتی خود آقای ضیا هم ناراحت نشده بودند و فضای بین ما کاملا شوخی و طنز بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی ضیا لاله صبوری اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.
ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.
اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز ۲۱ اردیبشهت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | شوخی کاربران با حمله «ریزپرنده‌ای»
  • نیروگاه اتمی اسرائیل در حمله ایران آسیب دید | واکنش فوری به ادعای یک روزنامه اسرائیلی
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه: حمله ایران {به رژیم اسرائیل} کاملاً ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت/ دفاع مشروع و اقدام متقابل و متناسب ایران پایان یافته/ باید رژیم اسرائیل وادار گردد از تکرار هرگونه ماجراجوئی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است
  • سفیر ایران در رُم: اگر اسرائیل پاسخ دهد، واکنش ما بسیار شدیدتر خواهد بود
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد