Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@18:10:33 GMT

دردسر‌های استقلال برای خرید بازیکن در نیم فصل

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۵۴۴

به گزارش وانانیوز،  مسئولان باشگاه استقلال در نیم فصل در تدارک تقویت تیم استقلال هستند و قصد دارند چند بازیکن را به جمع آبی پوشان اضافه کنند، اما در این بین مشکلاتی هم وجود دارد.

به طور مثال استقلالی‌ها در فهرست خود جای خالی ندارند و در صورتی که بخواهند بازیکن جدید خریداری کنند باید چند بازیکن را به تیم‌های دیگر منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان از نیم فصل دوم به فهرست استقلال بر می‌گردند و حضور همین سه نفر به معنی جدایی ۳ بازیکن کنونی استقلال است. همین مساله باعث شده تا مسئولان این باشگاه تنها در تدارک جذب یک هافبک و یک مهاجم برای نیم فصل باشند، چون با همین شرایط هم باید نام ۵ بازیکن را از لیست نیم فصل دوم این تیم خارج کنند.

با اضافه شدن سه بازیکن (شجاعیان، کریمی و آقاخان) استقلال در نیم فصل دوم خود به خود شرایطی متفاوت نسبت به نیم فصل اول خواهد داشت و به نظر می‌رسد جذب دو بازیکن جدید هم رضایت کادر فنی را در پی داشته باشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پنج خرید از شش خرید تابستانی بارسا در مقطع پایانی فصل حتی نزدیک به آنچه انتظار می رفت نیز نبوده اند. 

فقط ایلکای گوندوگان ستاره بی چون و چرا بوده و در تیم جایگاهی ثابت دارد. ژوائو کانسلو هرچند در ترکیب ثابت بازی می کند ولی اشتباهات فردی او به قدری زیاد بوده که تردیدها در مورد حفظ او را افزایش داده است. فلیکس، اینیگو مارتینز، ویتور روکه و اوریول رومئو همگی بازیکنانی ذخیره هستند. شوکه کننده بودن عملکرد تیم ورزشی بارسا انگار متوقف نمی شود.

کانسلو

شروع خوب، پایانی تردیدآمیز

پس از نیم فصل اول فصل که در آن بازیکن پرتغالی به دلیل بازی تهاجمی خود مورد تحسین قرار گرفت، ژوائو کانسلو به دلیل اشتباهاتش در برابر پاری سن ژرمن و رئال مادرید در مرکز انتقادات قرار گرفته است. او روی دو گل رئال و پی اس جی اثرگذار بود و حالا بارسا مطمئن نیست برای فعال کردن بند خرید 25 میلیون یورویی او اقدام کند.

ویتور روکه

بدون  یک دقیقه در لیگ قهرمانان و ال‌کلاسیکو

ویتور روکه که در بازار زمستانی به عنوان یک ذخیره مطمئن برای لواندوفسکی قرارداد امضا کرد، بسیار کم به میدان رفته و در مهمترین بازی ها اثری از او دیده نشده است. نه یک دقیقه در لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی و پی اس جی و نه در مقابل رئال مادرید او به میدان نرفت. ژاوی از عدم سازگاری او صحبت می کند.

اینیگو مارتینز

قربانی کوبارسی

قرار بود اینیگو به عنوان یک مدافع میانی چپ پا حضور بیشتری در ترکیب داشته باشد، اما با ظهور یک پدیده 17 ساله به نیمکت میخ شد. او در دو بازی از چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی و پاری سن ژرمن بازیکن تعویضی بود، در یکی بازی را شروع کرد و در دیگری به جای آرائوخو اخراجی وارد زمین شد.

ژوائو فلیکس

رافینیا جای او را گرفته است

ژوائو فلیکس آمار خوبی در بارسا دارد، هم در گل (10) و هم در پاس گل (6) اما او بازیکن تعویضی است و این را باید پذیرفت. رافینیای قدرتمندتر و سریعتر، جای او را گرفته است زیرا لامین یامال صاحب پست وینگر چپ است. در مقابل رئال مادرید، فلیکس از نیمه دوم به زمین رفت ولی کار خاصی انجام نداد. همچنان اسیر نفرین رئال. بارسا برای دائمی کردن قرارداد او نیز تردید دارد.

اوریول رومئو

از ترکیب ثابت تا نیمکت

اوریول رومئو در ابتدای لیگ در ترکیب ثابت به میدان رفت ولی به عنوان یک هافبک دفاعی انتظارات را برآورده نکرد و از ترکیب بارسا ناپدید شد. اخیرا دقایق اندکی به او بازی رسیده و خریدی کاملا ناموفق لقب گرفت.

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال