Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:16:45 GMT

کارگران شهرداری آبادان برای دومین روز تجمع کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۶۲۵

کارگران شهرداری آبادان برای دومین روز تجمع کردند

به گزارش ایرنا کارگران شاغل در بخش های خدمات شهری شهرداری های منطقه یک، 2 و سه آبادان که تعداد آنها حدود50 نفر است از صبح سه شنبه دست از کار کشیده و پرداخت حقوق عقب افتاده خود را خواستار شدند.
تعدادی از کارگران شهرداری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند:به دلیل مشکلات مالی دیگر قادر به گذران زندگی عادی خود نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنها افزودند: سه ماه حقوق و مزایای کاری کارگران شهرداری در مناطق مختلف خدمات شهری پرداخت نشده است.
معاون اداری و مالی شهرداری آبادان در این خصوص به ایرنا گفت: دیروز (دوشنبه)20 میلیارد ریال بودجه برای پرداخت بخشی از معوقات و مطالبات کارگران به شهرداری آبادان داده شد که تا پایان وقت اداری امروز به حساب آنها واریز می شود.
'آرش در' اظهار داشت: این کارگران حقوق شهریور، مهر و آبان را از شهرداری طلب دارند که امروز بخشی از این معوقات به آنها پرداخت خواهد شد.
کارگران شهرداری آبادان در سال جاری چندبار نیز به دلیل پرداخت نشدن حقوق مقابل ساختمان شهرداری تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
چندی پیش نیز کارگران شهرداری شادگان که آنچه پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود خواندند دست به تجمع اعتراض آمیز مقابل شهرداری این شهر و استانداری زدند.
7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی حقوق شهرداری مشکلات مالی کارگران آبادان 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود

شهردار اردبیل گفت: تمام حق و حقوق کارگران و پاکبانان شهرداری اردبیل قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود و قدردان زحمات شبانه‌روزی پاکبانان شهرداری هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری در مراسم تجلیل از کارگران و پاکبانان شهرداری اردبیل که هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری اظهار کرد: روز کارگر را فرصتی مغتنم می‌شماریم تا از زحمات غیرقابل وصف همکاران زحمتکش و پاکبانان عزیز قدردانی کنیم.

وی افزود: تمام حق و حقوق کارگران و پاکبانان شهرداری اردبیل قبل از پایان هر ماه و زودتر از کارمندان واریز می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به پیگیری هفتگی تجهیزات و مزایای کارگران از شرکت‌های پیمانکاری خدماتی طرف قرارداد، گفت: تبدیل وضعیت پاکبانان ایثارگر شهرداری اردبیل به رسمی انجام شده است و پیگیری طبقه‌بندی مشاغل کل پاکبانان هستیم.

سیدداوود سیدعلیزاده، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن روز کارگر به پاکبانان اظهار داشت: اخیراً یکی از همکاران پاکبان با جان فشانی فداکارانه نسبت به رفع آب‌گرفتگی جوی کانال آب در بارندگی اقدام بزرگی انجام داده که قابل تقدیر بود و همچنین یکی دیگر از همکاران پاکبان نسبت به برگرداندن طلا و پول به صاحبش اقدام‌کرده و ما قدردان پاکبانان زحمتکش که الگو برای همه ما هستند، هستیم.

در ادامه ابراهیم صفری رئیس شورای اسلامی استان اردبیل و عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر به کارگران زحمتکش شهرداری بیان کرد: از مدیران مناطق و پیمانکاران خواهشمندیم اضافه کاری کارگران را منظم و بدون کسر پرداخت کنند تا حقوق هیچ کارگری ضایع نشود.

وی ادامه داد: حقوق کارگران طبق قانون کار توسط شورای عالی کار کشور مشخص می‌شود و شهرداری‌ها طبق قانون ملزم به پرداخت حقوق قانون کار هستند ولی با پیگیری‌های انجام شده، اضافه کاری کارگران شهرداری منظم و بدون کسر پرداخت خواهد شد.

گفتنی است، در پایان مراسم از پاکبانان مناطق ۵ گانه شهرداری اردبیل تجلیل شد.

کد خبر 749902

دیگر خبرها

  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم