Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:32:49 GMT

جدایی رجب‌زاده و‌ رضایی از ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۶۷۸

جدایی رجب‌زاده و‌ رضایی از ذوب‌آهن

مهدی رجب‌زاده و وحید رضایی دو دستیار امید نمازی در تیم ذوب‌آهن پس از برکناری این مربی تصمیم به جدایی از جمع سبزپوشان اصفهانی گرفتند.

به گزارش “ورزش سه” پس از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم ذوب‌آهن گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص کوچ دستیاران همیشگی او به اصفهان زده شد. اما منصوریان تنها خرمگاه را همراه با خود آورد تا از دستیاران نمازی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما خبر می‌رسد که مهدی رجب‌زاده و وحید رضایی دو دستیار نمازی در این تیم بعد از برکناری او دیگر بر سر تمرینات حاضر نشدند و همین مسئله باعث شد سرمربی جدید ذوب‌آهن در فکر انتخاب دستیار جدید باشد.


منصوریان پس از مشورت با سعید آذری، حسن استکی سرمربی تیم امیدهای ذوب‌آهن و هم‌چنین علی دهقان مهاجم سابق این تیم را به عنوان دستیاران خود در کنار محمد خرمگاه انتخاب کرد تا اینگونه کادرفنی جدیدی روی کار آید.


سبزپوشان اصفهانی از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر  به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود و به دنبال کسب اولین برد با سرمربی جدیدش است.

ذوب آهن اصفهان مهدی رجب زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مهدی رجب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی