Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-04@00:11:21 GMT

ممنوع‌الملاقاتی نسرین ستوده لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۷۱۹

خبرگزاری ایرنا: وکیل مدافع نسرین ستوده وکیل دادگستری که در زندان به سر می برد از برداشته شدن دستور ممنوع الملاقاتی موکلش خبر داد.

پیام درفشان با اعلام این خبر گفت: دستور ممنوع الملاقات بودن موکلم لغو و خانم ستوده موفق شده است طی روزهای گذشته با فرزندان خود ملاقات کند.

این وکیل دادگستری درباره آخرین وضعیت شکایتی که هفته گذشته ستوده از رئیس و معاون زندان اوین به خاطر ممنوع الملاقات شدنش کرده بود، اظهار داشت: با توجه به رفع مشکل ممنوع الملاقات بودن موکلم، ستوده خواسته شکایت صورت گرفته پیگیری نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسرین ستوده وکیل دادگستری است که 23 خرداد امسال با حکم جلب، بازداشت شد.

وی شهریور سال 89 هم بازداشت و به 11 سال حبس، 20 سال محرومیت از وکالت و 20 سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شده بود که این حکم در دادگاه تجدیدنظر به 6 سال حبس و 10 سال محرومیت از وکالت کاهش یافت و وی در نهایت پس از سپری کردن سه سال زندان آزاد شد.

ستوده هفته گذشته از رئیس زندان اوین و معاون قضایی این زندان به خاطر صدور دستور ممنوع الملاقات شدنش به دادسرای کارکنان دولت شکایت کرد.

او پیشتر هم از رئیس شعبه 28 دادگاه انقلاب به خاطر آنچه صدور حکم خارج از کیفرخواست خوانده، شکایت کرده بود.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأئید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی (محمود رضا جعفر آقایی) در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شده به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف و در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد.

وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در مسیر حفظ و اجرای نظم عمومی در جامعه بدون مماشات، عبرت‌آموز و البته بازدارنده رفتار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • معمای اتوبان
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب