Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@10:46:57 GMT

این سارق را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۷۹۸

این سارق را شناسایی کنید

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی با اشاره به اینکه این متهم درنقاط مختلف شهر تهران از جمله نقاط شمالی شهر از جمله سعادت آباد اقدام به سرقت به این شوه می کند، عنوان داشت: متهم با حضور در فروشگاه های مختلف پس از به دست آوردن رمز کارت عابر صاحب مغازه ها و فروشگاه ها در فرصتی مناسب کارت صاحب فروشگاه و مغازه را سرقت می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات شاکی:

یکی از مالباختگان با حضور در پایگاه  دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برای یکی از مشتریان که برای خرید شارژ  تلفن همراه به مغازه مراجعه کرده بود از طریق دستگاه پوز شارژ تهیه و  پس از تحویل دادن به مشتری و تسویه حساب با وی،  کارت را کنار دستگاه پوز قرار دادم ؛ پس از چند دقیقه زمانیکه سراغ کارت عابر بانکم رفتم ، هر چه گشتم نتوانستم آن را پیدا کنم و در نهایت با کنترل دوربین های مداربسته داخل مغازه،  متوجه شدم کارت عابر بانک توسط همان مشتری که برای تهیه شارژ تلفن همراه به مغازه آمده بود سرقت شده که در ادامه از طریق پیامک بانکی متوجه شدم مبلغ دو میلیون و 800 هزار تومان از حسابم برداشت شده است .

رئیس پایگاه دوم  پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام داشت: هماهنگی لازم جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهم با بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 15 تهران انجام شده است ؛ لذا از شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی از مخفیگاه یا محل های تردد وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51069044 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

سرهنگ محسن گودرزی در پایان با تاکید بر لزوم نگهداری از کارت های عابر بانک و در دسترس قرار نگرفتن آنها بیان داشت: لازم است شهروندان گرامی دقت لازم را در نگهداری کارت های عابر بانک خود داشته باشند و بگونه ای از کارت عابر خود استفاده کنند که رمز آن در اختیار فرد دیگری قرار نگیرد از این رو لازم است تا این مرز هر چند یکبار تغییر داده شود .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران بزرگ تلفن همراه سرقت شهر تهران عابر بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد

سرهنگ مهدی مهدوی کیا  اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام‌های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی خود را در راستای شناسایی متهم آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد، ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران