Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:44:28 GMT

پرداخت حقوق مربیان کشتی از وزارت نفت!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۸۸۶

پرداخت حقوق مربیان کشتی از وزارت نفت!

مربیان تیم های ملی کشتی بدون مشکل حقوق خود را از وزارت نفت دریافت می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، برخی از مربیان تیم های ملی کشتی که کارمند وزارت نفت به حساب می آیند، به خاطر حضور در اردوها و مسابقات در دریافت حقوق خود از این وزارتخانه به مشکل بر خورده بودند.


پس از درخواست مربیان تیم ملی کشتی از وزیر ورزش و جوانان برای حل این مشکل با توجه به رایزنی های صورت گرفته توسط سلطانی فر، وزارت نفت موافقت خود را برای حل این مشکل اعلام کرد تا مربیان تیم های ملی کشتی شاغل در این وزارتخانه بتوانند با بهره گیری از مرخصی با حقوق و مزایا، برنامه های تیم های ملی را برای رقابت های پیش رو از جمله المپیک 2020 توکیو دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب با مساعدت وزیر ورزش مشکل پرداخت حقوق مربیان تیم های ملی کشتی از وزارت نفت در طول مدت حضورشان در اردوهای تیم ملی و رقابت های بین المللی مرتفع شد.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود