Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سامان قدوس لژیونر موفق ایران این روزها شرایط خوبی را در باشگاهش آمیان فرانسه سپری می کند. قدوس در گفتگویی پاسخگوی سوالات خبرنگار نود بود.

به گزارش وب سایت نود، صحبتهای سامان قدوس در اردوی تیم ملی را در ادامه می خوانید:

*آقا سامان لژیونر موفق این روزهای فوتبال ما هستی و امید اول مردم ایران برای گلزنی در جام ملت های آسیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسابی انتظارات را از خودت بالا برده ای. 

خیلی خوشحالم که مردم من را انتخاب کردند ولی برای من اول مهم نیست چه کسی گل می زند، برای من مهم است که ما ببریم. هرکس گل بزند من خوشحال می شوم. 

*منتظر یک نمایش خوب از تو در جام ملت ها باشیم؟

تیم‌مان که قوی است؛ وقتی ما خوب بازی می کنیم من هم خوب بازی می کنم. وقتی ما توپ را نداریم من هم از بازی کمی بیرون می آیم. ولی من اینجا جدید هستم یکسال است اینجا هستم و هنوز دارم یاد میگیرم که چطور بازی می کنیم و چطور می جنگیم. منم سعی می کنم که بجنگم. در تیمهای قبلی که بودم ما اینطوری بازی نمی کردیم و وقتی توپ بیشتر داشته باشیم من خودم را بیشتر می توانم نشان دهم. ولی دارم سعی می کنم این تفاوت فوتبالی که اینجا بازی می کنند را من هم بتوانم بازی بکنم.

*زمان استراحت بعد از جام جهانی هم خیلی کم بود؛ 12 روز بعد از بازی ایران و پرتغال به ترکیب اوسترشوندش اضافه شدی، رفتی هم گل زدی و هم پاس گل دادی پشت سر هم.

بعد از جام جهانی من فکر کنم فقط 4 روز بود که رفتم یونان استراحت. بعدش به خانه برگشتم و 2-3 روز بعد بازی داشتیم. من که هیچی استراحت نکردم.

*تاثیری رویت نداشت؟

نه من هرچیزی با فوتبال باشد، تمرین و بازی باشد من خوشحالم. من نمیخواهم استراحت کنم ولی برای بدن یک مقدار خوب نیست. من همین که هر روز می توانم تمرین کنم خوشحالم.

*با 5 گل و 3 پاس گل در 6 بازی برای اوسترشوندس یک پایان رویایی داشتی در فوتبال سوئد. آمیان انتخاب چندمت بود؟ یعنی اگر میخواستی انتخاب کنی از بین گزینه هایت واقعا انتخاب اول ات بود؟ چون با آن عملکرد درخشانی که داشتی در سوئد همه را آماده یک انتقال خیلی بزرگ کرده بودی. 

من که همیشه سعی می کنم برای بهترین تیم و لیگ بازی کنم اما الان برایم مهم است که بازی کنم و بیایم در تیم و لیگ خوب تر. آمیان اولین انتخاب من بود. تیمشان خوب است و سعی می کند خوب بازی کند و من هم میدانم اگر خوب تمرین کنم به من بازی می دهند و این برایم خیلی مهم است.

*گفتی اولین انتخابت بود. اما حرف از لالیگا و هواسکا بود که فکر میکنم عکس جنجالی ات با مدیران هواسکا کار را خراب کرد. درسته؟

 من به هواسکا رفتم تا با سرمربی تیم حرف بزنم و شهر را ببینم ولی هواسکا با اوسترشوندس برای انتقالم به توافق نرسیدند. 

*خودت چی؟ دوست داشتی به هواسکا بروی یا آمیان واقعا؟

من لالیگا را خیلی دوست دارم و این را همه می دانند. فوتبالی بازی میکنند که من خیلی دوست دارم ولی بعدش که به آنجا رفتم که شرایط را ببینم در فکرم آمد که شاید بهتر است به همین آمیان بروم.

*بعد گفتند که انتقالت به رن قطعی شده قبل از اینکه اصلا به آمیان بروی اما بعد به طور ناگهانی سر از آمیان در آوردی. به هرحال رن تیم بزرگتری است در فوتبال فرانسه و امسال هم در اروپا بود و شاید انتقال جذاب تری می توانست باشد. خودت اینطوری فکر نمی کنی؟

چرا یک تیم بزرگتر و قوی تر از آمیان است. ولی هیچی نشد. آنها فقط گفتند ما به اوسترشوندس پول می دهیم برای سامان اما من هیچوقت آنجا نرفتم. با من حرف زدند اما هیج معامله ای شکل نگرفت.

* اتفاقاتی هم بین تو و استرشوندس افتاد در ماجرای انتقالت، ظاهرا باشگاه برایت دردسر هم درست میکرد چون میخواستند پول بیشتری از فروش ستاره شان در بیاورند درست است؟

بله؛ آنها پولهایی را که می خواستند گرفتند چون خوب بازی کرده بودم و گل زده بودم و ... اینها برای من دردسر شد اما من گفتم چون آنها من را کمک کردند من هم میخواهم آنها را کمک کنم.

*فکر میکردی شروع رویایی در لیگ فرانسه داشته باشی؟ 5 بازی ، 3 گل قشنگ و 2 پاس گل؟

یک مقدار هم شانس داشتم چون من هنوز خوب تمرین و بازی نمیکنم. برای اینکه من هنوز خوب توپ را نمیگیرم، آنجا هم مثل اینجاست. هنوز دارم یاد میگیرم که چطوری آنها بازی می کنند تا منم سعی کنم آنطوری بازی کنم. در تمرینات خوب بودم اما هنوز بازی ها را دوست ندارم و شانس داشته ام که 3 گل بزنم و 2 پاس گل بدهم. 

*الان گفتی که باید با آنها بیشتر تمرین داشته باشی و بیشتر آشنا شوی ولی فردای انتقالت به آمیان رفتی در ترکیب اصلی، فیکس شدی و گل هم زدی. فکر میکنم خیلی زود با آنها هماهنگ شدی؟

بله ولی هنوزم یک کم سخت است. هنوز در هتل هستم، هنوز لباس هایم به آنجا نیامده و هنوز آنجا مثل خانه نیست. 

*بعد قرار است چه پستی در آمیان بازی کنی چون در 2 بازی وینگر بودی، یک بازی مهاجم نوک و پشت مهاجم هم بازی کرده ای. چطوری است که هرجایی بازیکن کم داشته باشند تو را می گذارند؟ 

من هرجا باشد بازی می کنم، فقط بازی کنم خوشحالم. هرجا سرمربی بگوید بازی میکنم چون او فکر میکند برای تیم خوب است ولی اگر از من بپرسی کجا دوست دارم بازی کنم پشت مهاجم است که آزاد باشم هرجا بخواهم بروم.

*و برسیم به این سوال که کی روش قرار است دقیقا از تو در چه پستی بازی بگیرد؟ با تو صحبتی در این زمینه کرده؟

بله من و او صحبت کردیم. یک مقدار سخت است چون اگر 3-3-4 بازی کنیم یکی از آن 3 تای جلو ولی اگر 1-3-2-4 باشد من یکی از آن 3 نفر وسط میخواهم باشم. 

*و هر گل یا سوپرگلی که در بازی های باشگاهی برای اوسترشوندس میزدی یا الان که برای آمیان میزنی همه می گویند کاش سامان بیشتر در جام جهانی بازی میکرد. خودت از عملکردت در روسیه راضی بودی یا فکر میکنی باید بیشتر از اینها بازی میکردی؟

من سعی میکنم بیشتر و بیشتر بازی کنم. اما این سوال برای کی روش است و من نمیتوانم جواب بدهم. 

*دوستانت در تیم ملی سوئد هم حسابی موفق ظاهر شدند و رفتند جزو 8 تیم برتر. از احساست می گویی برایمان و چه حسی داشتی وقتی این اتفاق افتاد و سوئد داشت بالا می آمد؟

فکر نکنم فقط من باشم که سورپرایز شدیم که سوئد بالا آمد ولی من هنوز از سوئد هستم چون آنجا به دنیا آمدم و من هم برای آنها خیلی خوشحالم.

*و اوضاع تیم ملی خودمان را چطور میبینی؟ فیفادی‌ها را یکی پس از دیگری از دست می دهیم و انتظارات از تیم ملی بعد از جام جهانی بالاتر رفته است.

من دوست دارم این تیم خیلی قوی باشد. در آسیا فکر کنم اگر خوب بازی کنیم اگر خوب فوتبال کار کنیم می توانیم بهترین باشیم و در جام ملت ها خیلی خوب باشیم اما اگر شل بازی کنیم یا ذهنمان جای دیگری باشد ضعیف می شویم و اینها برایمان خوب نیست.

برای تماشای مصاحبه ویدیویی سامان قدوس، اینجا کلیک کنید.

2051

 

 

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تیم ملی ویژه سامان قدوس آمیان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم

دوشان ولاهوویچ از وضعیتش در یوونتوس راضی است و دوست دارد همراه با این تیم دستاوردهای مهم‌تری نسبت به سالیان اخیر کسب کند

طرفداری | در روزهای تلخ یوونتوس در سالیان گذشته، دوشان ولاهوویچ یکی از بازیکنانی بوده که امید را در دل هواداران این تیم زنده کرده است.

دوشان ولاهوویچ 24 ساله که بهترین گلزن فصل 24-2023 یوونتوس بوده، در گفت‌وگو با اکیپ، در خصوص آینده‌اش در این باشگاه و اهداف پیش روی خود صحبت کرده است. 

اهداف یوونتوس و حسرت قهرمانی سری آ

حضور در لیگ قهرمانان و قهرمانی کوپا ایتالیا؟ بدیهی است اگر در هر دو موفق شویم عالی خواهد بود، اما نمی‌توانیم کاملاً راضی باشیم، این ذهنیت این باشگاه و تاریخچه آن است. این شانس را داشتیم که برای عنوان قهرمانی بجنگیم، در یک مقطع خاص خیلی هم دور نبودیم. حضور در کورس قهرمانی در ماه فوریه هیچ ارزش و اهمیتی ندارد. در پایان ماه مه است که می بینیم چه کسی در کورس حضور دارد. پشیمانی اجتناب‌ناپذیر است، اما هنوز اهدافی برای بازی کردن داریم.

بهترین فصل در یووه

فصل گذشته بد پیش رفت چون از نظر بدنی احساس خوبی نداشتم. واقعا اذیت شدم. امسال احساس خوبی دارم. سخت کار می کنم و روی ریکاوری تمرکز دارم. این فصل 17 گل زده‌ام اما می‌توانستم خیلی بهتر عمل کنم. همیشه می‌خواهم بیشتر انجام دهم. می‌خواهم بازیکنی شوم که مردم به یاد بیاورند. بازی کردن برای کسب درآمد چیزی نیست که باعث اشتیاقم شود. 

شایعات نقل‌وانتقالات

حرف و حدیث‌های نقل‌و‌انتقالاتی؟ شنیده‌ام، روزنامه‌ها را دیده‌ام، اما چیزی نمی‌دانستم و خیلی هم علاقه‌مند نبودم. بیشتر به فکر آماده شدن خوب برای داشتن یک فصل خوب بودم. آینده؟ دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده و اینجا خیلی خوشحالم. این پاسخ من است، می‌خواهم با یووه جامی مهم به دست بیاورم. بعداً در این باره صحبت می‌کنیم.

رویای توپ طلا

مشخصا که رویای توپ طلا را در سر دارم، اما قبل از این مورد، چیزهای دیگری باید اتفاق بیفتند. بدیهی است که این هدف من است، بازیکن برای افتخار و برای جام بازی می کند.

الگوها

قطعا کریستیانو رونالدو، او کسی است که از منچستر دنبالش می‌کردم، زمانی که او یک وینگر چپ بود. حرکاتش و غریزه قاتلش را دوست داشتم، فکر می‌کنم او یکی از بهترین‌های تاریخ است. همچنین زلاتان ابراهیموویچ را خیلی دوست داشتم، همانطور فرناندو تورس با موهای کمی بلندش در دوران لیورپول. و بعد هم کریم بنزما، بازیکنی است که او را دوست دارم.

ام باپه؟ خیلی قوی است. ۲۵ سال دارد و تقریباً همه چیز را برده است، او در این فصل چهل گل زده است (دقیقاً ۴۲ گل با پاری سن‌ ژرمن، ). ژیرو هم غول است. آمارها اهمیت یک بازیکن را به شما نمی گویند. در جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسه برنده شد، آمارها می گویند ژیرو هیچ گلی نزده است اما بدون او فرانسه برنده نمی‌شد. او با تمام کارهایی که انجام می داد، پاس هایش، نحوه فشار آوردن به دفاع ها، بازیکنی غیر قابل جانشین و اساسی برای قهرمانی بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!