Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار دکتر یاسر میر، معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت:  حضور پر رنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی، ارزش بسیج را بیش از گذشته در برابر چشم‌ها قرار داده است، از این رو، بیشتر مردم، بسیج را به عنوان نهادی نظامی می‌شناسند.   وی افزود: باید توجه داشت که گرچه یکی از وظیفه‌های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از خطر‌های نظامی است، ولی بسیج در نظر امام خمینی رحمه الله، تکلیفی فراتر از این دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سرهنگ پاسدار دکتر میر اسلام را دینی جهانی دانست که در مکان یا زمانی خاص محدود نمی‌شود، ادامه داد: اسلام دینی که نوید آزادی، اخلاق و سعادت را برای تمامی انسان‌ها به ارمغان آورده است.   معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دوراندیشی امام خمینی رحمه الله  برآمده از  باور‌های دینی بود و فریاد رسای آزادی خواهی او همچنان در گوش تاریخ طنین انداز است.   این مسئول ادامه داد:  بسیج بهترین الگو برای همگان است، بسیج در تفکر حضرت امام رحمه الله، بهترین محور وحدت ملت‌های مظلوم است.    وی تصریح کرد:با توجه به پیچیدگی تحولات و پدیده‌های سیاسی و اجتماعی و پاسخ دهی به شبهات و سوالات سیاسی مخاطبین ضرورت دارد نسبت به تربیت نیروی نخبه در زمینه بصیرت افزایی و روشنگری اقدام شود به این منظور معاونت سیاسی کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی سپاه سلمان با موضوع فضای مجازی و رسانه را در دستور کار قرار داد و با استفاده از اساتید مجرب این کارگاه را برگزار کرده است.
دکتر میر در پایان خاطر نشان کرد: از وجود هادیان سیاسی آموزش دیده در این کارگاه در رده‌های مختلف بسیج سپاه دانشگاه‌ها و مدارس و مساجد استفاده خواهد شد تا به ندای رهبر معظم انقلاب در زمینه پرداختن به فضای مجازی و برخورد هدفمند  پاسخ داده شود.   گفتنی است این کارگاه یک روزه بوده و در پایان به هادیان سیاسی شرکت کننده در این کارگاه آموزشی گواهی پایان دوره نیز اعطا خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن

به گزارش جام جم و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حیدر سوسنی"گفت: در یک هفته اخیر همزمان با اجرایی نمودن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی ، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از 84 تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند. 
فرمانده انتظامی استان در خاتمه با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه های مردم خصوصا خانواده ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه ، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه های سازمان یافته و مجرمینی که بصورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل  در فضای مجازی می نمایند در  اولویت ماموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد