Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز سه شنبه ۲۹ آبان مجلس شورای اسلامی،  از بین غلام محمد زارعی و رامین نورقلی‌پور دو کاندیدای عضویت در شورای عالی فضایی، غلام محمد زارعی را با ۱۳۳ رأی موافق برای سِمَت فوق الذکر انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان در نشست علنی امروز از بین احمد مازنی، سیدصادق طباطبایی نژاد و احمد سالک کاشانی، احمد مازنی را با ۸۹ رأی موافق و سید صادق طباطبایی نژاد را با ۸۸ رأی موافق از مجموع ۱۵۹ رأی موافق برای اعضای ناظر مجلس در ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای عالی فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام سمتی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق در سومین جلسه ستاد گفت: تکالیف و شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، باید بومی سازی شود. 

 

وی افزود: پارک آهنشهر راس ساعت ۱۲ شب تعطیل و موانع دسترسی به ورودی آن ایجاد و ابلاغ شود. 

 

سمتی بیان کرد: میانگین سنی مراجعه کنندگان به پارک‌ها بررسی و رصد شود. 

 

وی گفت: پلمپ و مسدودی صفحات مجازی و همچنین آرایشگاه‌ها اطلاع‌رسانی شود. 

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق افزود: در حفظ عفاف و حجاب به مطب پزشکان و داروخانه‌ها تذکر شفاهی و کتبی داده شود. 

 

وی بیان داشت: مکان استقرار نیرو‌های امر به معروف و نهی از منکر در پارک آبشار و پارک آهنشهر پیگیری و تأمین شود. 

 

سمتی گفت: جلسه توجیهی ویژه مسئولان داروخانه‌ها و پزشکان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را صادر کرد
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • ادعای دبیر ستاد امر به معروف: فیلم‌های درگیری گشت ارشاد مربوط به پارسال است | از روی عناد که بی‌حجابی نمی‌کنند | به دستور رئیسی «طرح نور» اجرا شد
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری گشت ارشاد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق