Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده درباره احتمال بازگشت آندرانیک تیموریان به تیم ماشین سازی گفت: آندو قراردادش را با ما فسخ کرد و رفت و کادر فنی هم احساس نیازی به این بازیکن ندارد. ما بیشتر دنبال جذب یک دروازه بان دوم و یک مهاجم تمام کننده هستیم. خدا را شکر اوضاع در خط دفاعی خوب است و کمترین گل خورده را داریم.

وی تاکید کرد: بازیکنانی که مدنظر داریم داخلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب بازیکن خارجی با این وضعیت ارز منطقی نیست.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در خصوص اینکه آیا با این شرایط مشکلی برای پرداخت قرارداد «دخسوس» دروازه بان برزیلی وجود ندارد؟ گفت: دخسوس زمانی به تیم ما آمد که قراردادش ۶۰۰ میلیون تومان می شد. اگر او می خواست الان بیاید باید ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پول می دادیم. این دروازه بان تا پایان فصل با ما هست. دخسوس جزو بازیکنان بی دردسر و بی حاشیه لیگ است و زندگی کردن با او راحت است.

نصیرزاده درباره جایگاه تیم ماشین سازی در جدول و هدف گذاری این تیم برای پایان فصل، تاکید کرد: جدول ممکن است الان کاذب باشد. نیم فصل دوم به چیدمان واقعی در جدول می رسیم. باید ببینیم چه می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دروازه بان شکر ارز پول جدول نیم فصل دوم ارز پول جدول دروازه بان نیم فصل دوم تیموریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 738451

دیگر خبرها

  • رونالدو در یک جدول دیگر عربستان صدرنشین شد
  • شب‌های قدر در قزوین هیئت کجا برویم؟ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول