Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تنکابن گفت: تاکنون موضوعات زمین‌خواری و کوه خواری را شنیده بودیم اما شن خواری صیغه جدیدی است که می‌شنویم و باوجود پیگیری‌ها از جایی جواب نمی‌گیریم. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به مواضع دشمن برای ضربه به نظام اظهار کرد: تشنج در بازار و جریان‌های اجتماعی، دو حیله جدید دشمن بود که به سنگ خورد و بازاریان ولایی ما حتی یک کلمه جواب مثبت ندادند و بهتر از هر زمان دیگر به کار خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحث جریان اجتماعی نیز مردم آگاه و بصیر متوجه شدند که آن‌ها قصد بازی دادن دارند و بنابراین هیچ‌گونه حرکت اجتماعی به وجود نیامد و تازه از اول، انقلاب آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون موضوعات زمین‌خواری و کوه خواری را شنیده بودیم اما شن خواری صیغه جدیدی است که می‌شنویم و باوجود پیگیری‌ها از جایی جواب نمی‌گیریم.

امام‌ جمعه شهرستان تنکابن شن را سرمایه بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: با این شن می‌توان تمام خسارات سیل اخیر را رفع کرد و این شهرستان را از صفر ساخت اما اینکه این سرمایه چه می‌شود، نامشخص است!

فرماندار ویژه تنکابن نیز اظهار کرد: ما در کشوری که مزین به نام مولا امیرالمؤمنین و عشق ولایت و امامت است گام برمی‌داریم. در آستانه چهلمین سال انقلاب قرار داریم و دشمن در تلاش است تا مشکلات داخلی را بزرگ‌نمایی کند.

سید امیر حسینی‌جو افزود: در حادثه سیل همه جهادی تلاش کردند و ظرف 48 الی 72 ساعت مشکلات آب برق گاز و راه‌حل شد.

وی عرصه بین‌الملل را دچار یک سیل بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برنامه‌ریزی کرده تا این سیل بین‌المللی را در حوزه فضای مجازی، اقتصادی، اجتماعی به سمت کشور پهناور انقلاب اسلامی هدایت کند. ما برای رد شدن از این گردنه نیاز به همان روحیه جهادی داریم.

این مسئول متذکر شد: این یک تهدید مجازی است که ما باید خودمان را در برابر آن ایمن کنیم. مردم به میزان رضایتمندیشان، همراهی دارند.

حسینی‌جو گفت: امروز مدیر دستگاه اجرایی وظیفه دارد شبانه‌روز در خدمت مردم باشد. هر اداره‌ای باید از همه ظرفیت‌ها و امکاناتش استفاده کند تا امسال جشن هرچه باشکوه‌تر انقلاب را شاهد باشیم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است اظهار کرد: در عصر امروز شرایط کلان به نحوی است که هدف‌گیری دشمن بر سلب اعتماد مردم از مسئولین قرار دارد.

شمس‌الله شریعت‌نژاد افزود: ما باید تلاش کنیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم و به مصالح نظام فکر کنیم.

وی با اشاره به حادثه سیل اخیر در منطقه عنوان کرد: بنده اعتقادی به تغییر اقلیم درس ندارم وقتی به ساخت پل‌ها در سال ۱۳۱۰ نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که نیاز به ساخت زیرگذر است. داده‌های هواشناسی دوره دبی طغیانی را پیش‌بینی نکرد.

این مسئول متذکر شد: ما همیشه سعی داریم کار را ارزان تمام کنیم اما امروز بعد از چهل سال از انقلاب، کار غیرعلمی را از ما نمی‌پذیرند کار باید باکیفیت و درست و اصولی انجام شود.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه خسارت برآورد شده 700 میلیارد تومان بود، گفت: ما باید خودمان را جای مردم قرار دهیم و مشکلاتشان را حل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است