Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محمدپور عمران مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه مخلوط مازاد رودخانه‌ای حاصل از لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های منطقه رامسر، تنکابن و چمستان از طریق مزایده عمومی واگذار خواهد شد، گفت: این واگذاری با ضوابط و شرایط شرکت آب منطقه‌ای و خاک رس استان و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت setadiran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir به دارندگان توان فنی و مالی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند جهت آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده تا ۸ آذر ماه امسال به سامانه فوق و یا به آدرس اینترنتی www.mzr.mimt.gov.ir مراجعه نمایند.

محمدپور عمران گفت: اسناد مزایده پس از تکمیل حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۸ آذر ماه باید تحویل دبیرخانه این سازمان شود.

انتهای پیام/ م

واگذاری مخلوط مازاد رودخانه‌ای در غرب مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود

سعادتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه خودنویس یکی از مهم ترین برنامه های دولتی در حوزه بازار اجاره مسکن به شمار می‌رود که خود  باعث شده بازار مسکن به ثبات و آرامش برسد گفت: بازار اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که نیاز به ساماندهی داشت که دولت با راه اندازی این سامانه از سال گذشته این اقدام را انجام داده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش مدت زمان انتظار متقاضیان دارد و از سوی دیگر این اقدام  باعث می شود دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه  شود.

کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: بازار اجاره مسکن در حال حاضر می‌تواند زمینه را برای بهبود و تقویت قدرت مستاجران فراهم کند و از سوی دیگر این اقدام خود آرامش را به این بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: کاهش حق الزحمه‌های نجومی و همچنین  برچیده شدن دست مشاوران املاک متخلف از دیگر مزایای این سامانه به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم
  • واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • ثبت همزمان صورتحساب طلافروشان در ۲ سامانه‌ لغو شد؟
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر