Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@13:47:36 GMT

مرگ دلخراش راننده پژو در شعله های آتش

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۲۶۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، سرهنگ يداله ستوده رئيس پليس راه جنوب استان سيستان وبلوچستان گفت: روز گذشته ، يك دستگاه پژو 405 حامل سوخت قاچاق از جاده منحرف و دچار حریق شد.
سرهنگ ستوده افزود: در این حادثه قبل از رسیدن نیروهای امدادی راننده خودرو که هویتش مشخص نیست در شعله های گرفتار و به طرز دلخراشی جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رئيس پليس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

همچنین رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از برخورد مرگبار پژو با پراید در یکی از محورهای فرعی شهرستان خاش با 4کشته خبر داد. 
سرهنگ کشواد بهروزی زاده گفت: روز گذشته، یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه سواری پراید با 3 سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرد.
وی تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو و سه سرنشین پراید به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کردند.
سرهنگ بهروزی زاده افزود: کارشناس پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ پژو 405  اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مرگ تصادف سانحه رانندگی اتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران

تین نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه هشدار درباره افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت پایتخت، از برخورد شدید سواری اچ سی کراس با سواری پراید در محدوده بزرگراه همت و مرگ راننده پراید در این حادثه بامداد امروز (چهارشنبه) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ رابعه جوانبخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) یک دستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت غرب به شرق قبل از ورودی مدرس در حال تردد بود که با یک دستگاه سواری پراید به شدت برخورد کرد.

جوانبخت افزود: پس از این برخورد، سواری پراید از مسیر خارج شد و پس از عبور از جداول حاشیه راه، با تیر برق برخورد کرد. در این حادثه متاسفانه راننده حدودا ۳۰ ساله پراید به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت ادامه داد: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه های تهران بزرگ پس از دریافت این گزارش، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخت. کارشناسان علت این حادثه را تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس تشخیص دادند. 

وی تاکید کرد: رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی جدا خودداری کنند و برای اطلاع دیگر رانندگان حتما از چراغ راهنما استفاده کنند. در ایام خلوتی معابر و مخصوصا تاریکی هوا و شب ها رانندگی با سرعت مطمئنه الزامی است، چون این همان سرعتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه می توان وسیله نقلیه را کنترل کرد تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری کند.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جوانبخت در پایان ضمن ارائه هشدار درباره افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت پایتخت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط همه کاربران ترافیک، شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • حادثه دلخراش در معدن سنگ کرماک شهر رودبار
  • حادثه دلخراش در معدن سنگ کرماک