Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@14:27:22 GMT

کشته شدن سی و هشت تروریست در افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۳۷۶

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسیما از کابل ؛ سی و هشت تروریست در عملیات نیروهای امنیتی افغانستان کشته شدند.
دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: این عملیات در شبانه روز گذشته و در استان های ننگرهار ، لغمان ، لوگر ، پکتیا ، پکتیکا ، غزنی ، قندهار ، فراه ، بلخ و هلمند اجرا شد که براثر آن سی و چهار تروریست دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سی و هفت نفر از این تروریست ها در سه استان بلخ ، هلمند و غزنی به هلاکت رسیدند ، همچنین در این عملیات مقادیری مهمات و مواد منفجره نیز کشف و نابود شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تروريست افغانستان کشته بلخ هلمند غزني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم سالگرد تشکیل لشکر فاطمیون که با حضور خانواده شهدا و جمعی از اعضای لشگر فاطمیون برگزار شد، از خانواده شهدای افغانستانی مدافع حرم تجلیل شد.

لشکر فاطمیون از ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۲ تأسیس شد و به دلیل حضور بی نظیر رزمندگان افغانستانی در مناطق درگیری سوریه، این لشکر بیشترین تعداد شهدای جبهه مقاومت را تقدیم کرده است.

۲۱ نوامبر ۲۰۱۷ پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی صهیونیستی در «ابوکمال» رقم خورد که بخش قابل توجهی از این فتح بزرگ به‌دست رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون رقم خورد.

نیروهای لشکر فاطمیون وظیفه اصلی مبارزه با تروریست‌های داعش در شهر مهم و استراتژیک البوکمال را به‌عهده داشتند.

رزمندگان این لشکر در جریان این عملیات موفق شدند که تعدادی از تروریست‌های داعش را به اسارت خود دربیارود و در پاکسازی مناطق حومه این شهر از لوث تروریست‌ها نیز تا آخرین قدم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • نخستین تصاویر از انفجار انتحاری در بدخشان + جزئیات | ۳ نفر کشته شدند
  • پنج فیلم هندی که دیدنشان را نباید از دست بدهید
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت