Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزفول - ايرنا - جمعي از کارگران شرکت کشت و صنعت نيشکر هفت تپه شوش امروزسه شنبه نيز با تجمع مقابل فرمانداري اين شهرستان دوباره بر تحقق مطالباتشان اصرار کردند.

به گزارش ايرنا اين کارگران در هوايي مه آلود به همراه خانواده هاي خود مقابل فرمانداري شوش حاضر شده و با گستردن سفره خالي خود در اين محل از مسوولان خواستند به وضعيت معيشتي آنان رسيدگي کنند، آنها سپس به سمت مرکز شهر حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرداخت چهار ماه حقوق معوقه و بازگشت شرکت به بخش دولتي خواسته اين معترضان عنوان شده است.
نماينده مردم شوش در مجلس شوراي اسلامي و استاندار خوزستان روز گذشته (يکشنبه) ديدارهايي با وزيران اقتصاد و دارايي و جهاد کشاورزي و همچنين وزير کشور براي پيگيري پرداخت حقوق معوقه کارگران داشتند که نتيجه اين ديدارها صدور دستور پرداخت حقوق کارگران شد.
ولي گويا اين پيگيري ها و وعده پرداخت حقوق معوقه براي کارگران کافي نبوده و آنان بار ديگر با تجمع مقابل فرمانداري خواستار پرداخت هرچه سريعتر حقوق خود شدند.
استاندار خوزستان روز گذشته اعلام کرد مشکل اين کارگران را پيگيري کرده و تسريع در پرداخت مطالبات آنها( تا پايان هفته جاري)در دستور کار قرار دارد.
کشت و صنعت هفت تپه، قديمي ترين کارخانه توليد شکر از نيشکر در کشور است که نيم قرن از تاسيس آن مي گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسي اواخر سال 1394 از سوي سازمان خصوصي سازي از چرخه دولتي خارج و به بخش خصوصي واگذار شد.
حدود چهار هزار نفر به صورت رسمي، پيماني، قراردادي و پيمانکاري در بخش هاي مختلف اين شرکت بزرگ توليد شکر مشغول کار هستند.
شرکت کشت و صنعت نيشکر هفت تپه در 15کيلومتري شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.
7280/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟

فروردین ۱۴۰۱ ران کامل ممتاز گوسفندی کیلویی ۱۷۲ هزار تومان بود و حال با شروع سال ۱۴۰۳ و افزایش نرخ دلار، ران ممتاز گوسفندی به قیمت ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • (اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم