Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:09:38 GMT

«زنگ کتاب» در مرند نواخته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۴۵۰

«زنگ کتاب» در مرند نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند، ظهر امروز در مراسم «زنگ کتاب» که با حضور رئیس اداره بهزیستی و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان مرند در دبیرستان لاله های انقلاب این شهر برگزار شد، ابراز داشت: هفته کتاب فرصتی است تا تلگنری برای افزایش مطالعه و انس با کتاب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران فرجی افزود: دانشمندان و علمای اسلام و شخصیت های بزرگ با سایه کتاب به مقام علمی و جایگاه رفیع رسیده اند.

وی همچنین از اجرای مسابقه ویژه دانش آموزان خبر داد و گفت: دانش آموزان دلنوشته خود با موضوع معرفی و اهمیت کتاب را مکتوب کنند که از برترین ها در مراسم جشن کتاب که هفته آینده برگزار می شود تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب در مرند خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۵ آذرماه به مدت یک هفته در شهرستان مرند برپا می شود که کتاب ها باتخفیف ۴۰ درصد عرضه می شود.

برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس مرند

همچنین حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل حسین زاده معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان مرند، در این مراسم ابراز داشت: پیشرفت و آینده روشن به جز با آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان به دست نمی آید.

وی افزود: آینده سازان جامعه با ایثار و تلاش و اخلاص و شجاعت، به امر تحصیل و تربیت توجه کنند تا شاهد آینده ای روشن باشیم.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب در تمامی مدارس شهرستان مرند برپا شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از دانش آموزان نمونه این دبیرستان در زمینه کتاب و کتابخوانی با هدای جوایزی تجلیل شد.

کد خبر 4463665

منبع: مهر

کلیدواژه: مدرسه هفته کتاب کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون آموزش ابتدایی استان خراسان رضوی گفت:طرح شهید همت با رویکردی نوین و مبتنی بر نیاز‌های واقعی معلمان، مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی معلمان را در سطوح مختلف ارتقا بخشید. 

آذر رشیدی افزود: "این طرح در قالب دوره‌های آموزشی حضوری و برخط، با برگزاری گفتمان‌های آموزشی در راستای جریان سازی و شبکه سازی با موضوعاتی نظیر چگونگی طراحی آموزشی، بهبود راهبرد‌های حل مسئله، مدیریت کلاس درس، خلاقیت و نوآوری، و فناوری‌های آموزشی انجام شد. "
رشیدی با اشاره به اهمیت آموزش معلمان در دوره ابتدایی، گفت: "دوره ابتدایی به عنوان پایه‌ای‌ترین دوره تحصیلی، نقشی کلیدی در شکل‌گیری شخصیت و هویت دانش‌آموزان ایفا می‌کند، از این رو، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های معلمان این دوره، نقشی حیاتی در ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان خواهد داشت. "
معاون آموزش ابتدایی استان خراسان رضوی افزود: "طرح شهید همت در ۳ فاز عملیاتی متناسب با نیاز‌های آموزشی معلمان با هدف ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای دانش‌آموزان، کاهش افت تحصیلی، تربیت نسلی خلاق و نوآور، به‌روزرسانی دانش معلمان با رویکرد‌های نوین آموزشی اجرا شد. "
وی گفت"اجرای طرح شهید همت، گامی مؤثر در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت آموزشی در دوره ابتدایی است. بدون شک، توانمندسازی معلمان به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت، نقشی کلیدی در تربیت نسلی خلاق، نوآور و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • در نظر گرفتن پیوست فرهنگی برای هر کتاب درسی / تشکیل ۱۰۰ هزار گروه جهاد تبیین در سال آینده
  • تکالیف مهارت محور جایگزین «پیک نوروزی» ۱۴۰۳
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • خیالتان راحت؛ دانش‌آموزان برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانند