Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادی گفت: بازنشسته‌ها هیچ راهی جز ترک پست ندارند و هرگونه اقدام برای دور زدن قانون قابل‌قبول نیست. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات

سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که اخیراً در مجلس تصویب شد، گفت: این قانون موجب گردش نخبگان و روی کارآمدن جوان‌ترها به‌جای بازنشسته‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش: اعاده به خدمت یا دور زدن قانون؛ تکلیف بازنشسته‌های قانون‌شکن چیست؟

وی با بیان اینکه، "قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان" یکی از بهترین مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی بوده است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی کارش تنها تصویب یک قانون نیست بلکه اجرا نیز مهم است؛ ما به‌صورت دقیق بررسی و رصد می‌کنیم که این قانون‌ها درباره همه کسانی که مشمول آن می‌شوند به‌صورت دقیق اجرا شود.

خدادادی با بیان اینکه، بازنشسته‌ها هیچ راهی جز ترک پست ندارند و هرگونه اقدام برای دور زدن قانون قابل‌قبول نیست، تصریح کرد: اصلاً قابل‌قبول نیست که برخی بخواهند قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را اجرا نکنند؛ این قانون باید در همه‌جا اجرا شود و مجلس شورای اسلامی مصمم است که به اجرای این قانون نظارت دقیق داشته باشد.

انتهای پیام/

R31462/P31462/S1,15,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

به گزارش دانشجو، کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد

وی افزود: هنوز مشخص نیست که چه روز‌هایی تعطیل خواهد شد، اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که آیا بانک‌ها نیز شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند یا خیر.

وی افزود: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟