Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکم محکومیت فردی که مبادرت به اعدام و حلق آوریز کردن یک قلاده سگ در بخش کوچصفهان رشت کرده بود، با رای شعبه سوم دادگاه عمومی کوچصفهان صادر شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اصغر خودکار رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت گفت : فرد مذکور پس از انتشار سگ آزاری در جراید و سایت‌های مجازی با همکاری گروه مردم نهاد سرزمین ایده آل و طرفداران و دوستداران حیوانات شناسایی و به مراجع قضایی کوچصفهان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودکار تصریح کرد: پس از سیر مراحل قانونی با رای ریاست شعبه سوم دادگاه عمومی کوچصفهان به 74 ضربه شلاق تعزیری درجه شش و نیز 6 ماه یادگیری شیوه ارتباط و برخورد با حیوانات خانگی و تربیت شده و سه ماه همکاری با شهرداری کوچصفهان با لباس مخصوص خدمات شهری در خصوص جمع آوری زباله های شهری محکوم شد .

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی حفاظت محیط زیست حیوانات خانگی زباله شهرداری مردم نهاد 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری

به گزارش خبرنگار مهر، پس از چند روز انتظار داوطلبان، نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش جهت حضور داوطلب در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام- معاینات پزشکی- بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش- سنجش و ارزیابی تکمیلی) اعلام شد.

هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند طبق مفاد اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است حداکثر سه روز پس از اعلام نتایج نسبت به تکمیل نمون برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک که مورد نیاز در سامانه اقدام نمایند.

کد خبر 6085268 علی قدمی

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • هوش مصنوعی قوانین دادرسی فدرال آمریکا را ضربه فنی کرد
  • رشد صدور آرای محکومین برای مجازات‌های جایگزین حبس در کرمان