Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@07:30:00 GMT

قیمت دلار در صرافی ملی امروز ۹۷/۰۸/۲۸|دلار ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۵۷۵

قیمت دلار در صرافی ملی امروز ۹۷/۰۸/۲۸|دلار ثابت ماند

قیمت دلار تزریقی صرافی های دولتی امروز ۱۲۶۵۰ تومان اعلام شد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ بازار قیمت طلا، سکه و ارز نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صرافی ملی که متعلق به بانک ملی ایران است در بازار ارز بعنوان نماینده بازار ساز شناخته می شود؛ صرافی ملی ایران در سال 1383 با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عمدتا با سرمایه بانک ملی بصورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد،  خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت های مختلفی انجام میدهد.

قیمت روز ارزهای دولتی 97/08/29قیمت ارز مسافرتی امروز 1397/08/29قیمت خرید دلار در بانک‎ها 1397/08/29قیمت جهانی طلا امروز 1397/08/29 | دلار در آمریکا ارزان شد

 

امروز صرافی ملی قیمت خرید یورو را 14 هزار و 250 تومان و قیمت فروش یورو را 14 هزار و 500 تومان اعلام کرده است؛ قیمت خرید و فروش نسبت به دیروز در صرافی ملی افزایش یافته است.

نرخ های اولیه در صرافی ملی نسبت به دیروز برای خرید و فروش دلار ثبات بوده است؛ برهمین اساس قیمت خرید دلار در این صرافی 12 هزار و 450 تومان و فروش این ارز 12 هزار و 650 تومان درج شده است.

انتهای پیام/

R1012123/P1012123/S1407,1408/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سکه و ارز قیمت ارز ارز مسافرتی قیمت دلار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سکه و ارز قیمت ارز ارز مسافرتی قیمت دلار بازار سکه و ارز قیمت ارز ارز مسافرتی قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۸میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 232 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 36 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 38 میلیون و 800 هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز 1402/12/28

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 500 هزار  تومان و سکه یک‌گرمی7 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2157دلار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • خرید خودرو متوقف شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • خرید خودرو متوقف شد+ جدول قیمت ها
  • تب و تاب عید در بازار سکه
  • نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت ماند
  • قیمت جدید گوشت گوسفندی در شب عید
  • وقفه 10 روزه در خرید و فروش خودرو!
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳؛ چرا خرید و فروش خودرو متوقف شد؟
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳/ چرا خرید و فروش خودرو متوقف شد؟