Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:57:24 GMT

وقوع ۱۰۸ فقره تصادف در شهر‌های گیلان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۵۷۸

وقوع ۱۰۸ فقره تصادف در شهر‌های گیلان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ شهرام نوروزی معاون عملیات پلیس راهور استان گیلان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰۸ فقره تصادف منجر به جرح و خسارت در شهر‌های گیلان رخ داد که از این تعداد سوانح رانندگی ۵ نفر مجروح و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه صومعه سرا در این مدت بیشترین تصادف را در شهر‌های استان گیلان داشته است، افزود: رانندگان با توجه کامل به جلو و حرکت با سرعت مطمئنه و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند از تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ شهرام نوروزی با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در شهر‌های گیلان پرحجم، اما روان است تصریح کرد: در حال حاضر در شهر رشت بلوار امام خمینی (ره)، بلوار شهید بهشتی، بلوار، ولی عصر، بلوار شهید مدرس و بلوار شهید افتخاری تردد به کندی انجام می‌شود.
همچنین سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر بر اثر تصادف در جاده‌های برون شهری مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی افزود: در شبانه روز گذشته بر اثر وقوع ۱۴ فقره تصادف ۱۸ نفر مصدوم و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.
جانشین پلیس راه گیلان با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت تصادف منجر به مرگ رخ نداده است گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی و روان است.
سرهنگ جابر صفاری تصریح کرد: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام / ق

۱۰۸ فقره تصادف درون شهری  در گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ عبدالله حاجیلری افزود: پس از جابجایی برای اعزام کارشناس باید با شماره‌های ۱۱۰ یا ۱۲۰ تماس گرفته شود.

سرهنگ حاجیلری ادامه داد: در تصادفات منجر به فوت، اما نباید تغییری در وضعیت خودرو‌ها ایجاد کرد. در این موارد، تا رسیدن کارشناس، ایمن سازی جهت آگاه سازی سایر خودرو‌های عبوری، ضروری است.

وی اضافه کرد: در تصادفات جرحی نیز جابجایی لازم است و تصویربرداری و یا نشانه گذاری باید انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری