Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول  کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش رخ  گفت: این تعداد جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 416 میلیون و  500 هزار ریال با همکاری افراد خیر و از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین شده و به نوعروسان تحت پوشش این نهاد دو بخش رخ و کدکن اعطا شده است.

ˈماشاالله حسین زاده افزود: کمک به تامین جهیزیه دختران تحت پوشش، پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر از حمایتهای این نهاد برای ترویج فرهنگ ازدواج و خودکفایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای همه زوجهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دوره های آموزشی و مشاوره های فردی و گروهی قبل از ازدواج با حضور استادان مجرب و متخصص برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش رخ همچنین از توزیع  84 دستگاه  لوازم گرمازا  به ارزش  273 میلیون ریال بین سالمندان تحت حمایت در این بخش خبر داد.

حسین زاده افزود: در ایام دهه ولایت نیز‌ کاروان  80  نفره در قالب کاروان  سالمندان تحت پوشش کمیته امداد از این بخش برای زیارت مرقد مطهر  آقا علی بن موسی الرضا (ع) مقدس اعزام  شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی خود کفایی هزینه ازدواج گرمازا سالمندان جهیزیه نوعروسان بخش رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  به گفته شنوایی مدیریت امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌های استان سمنان به ۱۱۰ نوعروس استان جهیزیه داده شد.
وی گفت: ارزش جهیزیه اهدایی به هر نو عروس ۵۰ میلیون تومان است.
به گفته وی ، به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان سمنان ،  ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان جهیزیه به نوعروسان استان تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان