Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پذيره نويسي حق تقدم سهام استفاده نشده شرکت بيمه آرمان از طريق بازار فرابورس انجام مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، به‌ استناد مصوبۀ مجمع عمومـي فوق‌العـاده 28 اسفند 1396 و مجـوزهاي اخذ شده از بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران و سازمان بورس و اوراق بهادار مبني بر افزايش سرمايه بيمه آرمان از مبلغ 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

200 ميليارد ريال به مبلغ 1.500 ميليارد ريال در مهلت تعيين ‌شده جهت استفاده از حق‌تقدم خريد سهام، تعداد 114.855.722 سهم از سهام جديد از سوي سهامداران شرکت پذيره ‌نويسي شده است که با عنايت به انقضاي مهلت استفاده از حق‌ تقدم مذکور و به‌منظور تحقق افزايش سرمايه، تعداد 123.589.278 سهم 1000 ريالي استفاده نشدة سهامداران براي پذيره‌نويسي عمومي بر اساس مجوز شمارة 139730400901089852 مورخ 23 آبان 1397 اداره ثبت شرکت ها، عرضه مي‌ شود.
با توجه به ثبت شرکت بيمه آرمان(سهامي عام) نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، پذيره‌نويسي سهام اين شرکت تماماً از طريق شبکه کارگزاري انجام خواهد شد.
متقاضيان پذيره نويسي مي توانند در مهلت تعيين‌شده براي پذيره‌ نويسي، با مراجعه به شرکت هاي کارگزاري عضو فرابورس ايران، نسبت به ارائه تقاضاي سفارش خريد اقدام کنند.
مهلت پذيره نويسي عمومي از روز چهارشنبه 30 آبان تا روز پنجشنبه 29 آذر 1397 به مدت يک ماه تعيين شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث خودروها در سال ۱۴۰۳ + جدول

 نرخ حق بیمه شخص ثالث خودروهای سواری و سنگین در سال ۱۴۰۳ با محاسبه نرخ دیه و مالیات جدید اطلاع رسانی شد.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری بودن این بیمه است. به‌صورتی‌که اگر وسیله نقلیه‌ای تحت این پوشش نباشد، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد که به آن خواهیم پرداخت.

اما به‌راستی بیمه شخص ثالث چه مواردی را پوشش می‌دهد و علت نام‌گذاری این بیمه چیست. در پوشش بیمه شخص ثالث، شخص اول مالک وسیله نقلیه یا بیمه‌گزار، شخص ثانی شرکت بیمه یا بیمه‌گر و شخص ثالث فرد زیان‌دیده غیر از راننده مقصر در حادثه هستند.

برای مثال در یک حادثه رانندگی هزینه درمان، فوت و خسارت وارد شده به اموال تمامی افراد زیان‌دیده، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد. راننده مقصر نیز تحت پوشش بیمه حوادث راننده که به تازگی جزئی از بیمه شخص ثالث شده است قرار می‌گیرد. با این تفاوت که بیمه حوادث راننده تنها خسارت‌های جانی را پوشش می‌دهد و در برابر خسارات مالی مسئولیتی ندارد.

بیمه شخص ثالث را تمامی شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند و نرخ بیمه در شرکت‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. همچنین تفاوت در کیفیت ارائه خدمات این بیمه می‌تواند تأثیر بسزایی در میزان رضایت بیمه‌گزار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود
  • اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث خودروها در سال ۱۴۰۳ + جدول