Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین عصرانه فضایی با تمرکز بر موضوع "سنجش از راه دور" و ششمین دوره عصرانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور دانش‌آموزان مدارس تهران در حوزه فضا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پنجمین عصرانه علوم فضایی و کاربردها و امکانات این حوزه با هدف توجه به داده‌های ماهواره‌ای و استفاده از آنها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رویداد فردا، 30 آبان ماه و با حضور دکتر مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران، یزدانی دستیار کسب‌وکارهای فضا پایه سازمان فضایی، مهندس یونس دهقان مسئول توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی، مهندس علی صادقی نایینی معاون کاربرد و خدمات ماهواره‌ای و دکتر ایوب مرادی و دکتر مائده بهی‌فر، کارشناسان گروه پژوهشی سنجش از راه دور مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی برگزار می‌شود.

ظرفیت این رویداد محدود بوده و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

دعوت از دانش‌آموزان برای حضور در عصرانه فضایی

تیم ایرآپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر قصد دارد ششمین عصرانه خود را در حوزه دانش‌آموزی در علم هوافضا برگزار کند. 

این رویداد علمی نیز در اول آذر ماه جاری در دانشگاه امیرکبیر با حضور دانش آموزان و معلمان پژوهشی مدارس تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه‌هایی جهت آگاهی دقیق از جایگاه هوافضا در میان سایر رشته‌ها، آشنایی دانش‌آموزان با گرایش‌های مختلف رشته هوافضا و بازدید از کارگاه موتور و تونل باد به همراه آموزش مدیریت منابع از جمله برنامه‌های جنبی این عصرانه به شمار می‌رود.

مسابقه‌ ساخت مدل‌های وسایل پرنده از دیگر برنامه‌های این عصرانه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموزان دانشگاه اميركبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی دانشگاه‌ها در نوبت اول در استان قم طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

شمار داوطلبان کنکور سراسری اردیبهشت ماه در استان قم، ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب است که از این آمار، ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب خانم و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب آقایان هستند.

این آزمون‌ها در ۵ رشته گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های قم، مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه و آزمون گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر همین روز برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی که بیشترین داوطلب را در استان قم دارد؛ ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب حضور دارند که ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر از این داوطلبان از آقایان هستند.

گروه آزمایشی علوم انسانی نیز ۵ هزار و ۷۳۳ داوطلب در استان قم دارد که از این تعداد، ۳ هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی ریاضی و فنی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب؛ ۷۴۹ نفر خانم و هزار ۴۱۸ نفر آقا در استان قم به هم به رقابت می‌پردازند.

تعداد داوطلبان در گروه آزمایشی هنر نیز ۸۳۲ داوطلب اعلام شده که از این تعداد ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هزار و ۱۷۳ داوطلب در استان قم برای راهیابی به دانشگاه با هم رقابت خواهند کرد که از این تعداد ۸۲۷ نفر از بانوان و ۳۴۶ نفر از آقایان هستند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو-معلم ثبت نام کرده‌اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

کد خبر 6086634

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند