Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: تفکر علمی توام با ترویج فرهنگ قرآنی زمینه ساز توسعه است.

به گزارش ایسنا، سیدعلی آقازاده در هفتمین دوره از مسابقات سراسری سازمان انرژی اتمی کشور که در محل سایت آب سنگین اراک برگزار شد اظهار کرد: برگزاری این مسابقات زمینه ساز ترویج علم و فرهنگ دینی و قرآنی خواهد شد و می تواند نقش مهمی در ترویج این فرهنگ در میان کارکنان این سازمان و دانشمندان هسته‌ای که در عرصه‌های گوناگون علمی افتخار آفرینی کردند ایفا کند تا همانند کسب رتبه های برتر علمی، در حوزه فرهنگ قرآنی نیز حائز رتبه های برتر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تجمیع فرهنگ دینی توام با فعالیت‌های علمی را نتیجه برگزاری مسابقات سراسری قرآن در سازمان انرژی اتمی دانست و گفت: سازمان انرژی اتمی می‌تواند منشا بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های علمی باشد .

آقازاده در ادامه گفت: استان مرکزی طی ماه‌های اخیر میزبان برگزاری چندین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بوده است و امروز هم افتخار میزبانی هفتمین دوره مسابقات سراسری  سازمان انرژی اتمی با حضور حداقل 9 استان کشور را در سایت آب سنگین اراک دارد.

وی به جایگاه بالای استان در فعالیت های دینی، فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و گفت: علاوه بر جایگاه والای استان در حوزه فرهنگی و دینی این خطه از دیار اسلامی جایگاه خاصی در حوزه علمی و انرژی هسته ای دارد و به همین دلیل هفتمین دوره مسابقات سازمان انرژی اتمی به میزبانی سایت آب سنگین اراک برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب سنگین اراک منطقه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رضا بنازاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحدها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • گفتگویی چالشی و بی واسطه با رئیس سازمان انرژی اتمی
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود